Detektor pohybu Hombli Smart Bluetooth PIR Motion Sensor HBSM-0109 / bílá

1 020 Kč –76 %
973x1200
Loading...

Hombli Smart Motion Sensor • Zabezpečení vašeho chytrého domova pomocí detekce pohybu • Okamžité upozornění prostřednictvím aplikace • Alexa Amazon, Google Assistant, Tuya Smart • Registrační úhel 120° • Dosah Bluetooth 50 m ...

Přečíst celý popis
1 020 Kč –76 % od 235 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Detektor pohybu Hombli Smart Bluetooth PIR Motion Sensor HBSM-0109 / bílá

Varianta IR2411140961

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 020 Kč

Cena dnes
235 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem EAN: 8719323918184
Můžeme doručit do: 30.4.2025
Záruka 12 měsíců
Thumbnail Image
Product Image

Detektor pohybu Hombli Smart Bluetooth PIR Motion Sensor HBSM-0109 / bílá

Varianta IR2411140962

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 020 Kč

Cena dnes
243 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem EAN: 8719323918184
Můžeme doručit do: 30.4.2025
Záruka 12 měsíců

Detailní popis produktu

Detektor pohybu Hombli Smart Bluetooth PIR Motion Sensor HBSM-0109 / bílá

S Hombli Smart Bluetooth PIR pohybovým senzorem obdržíte upozornění na váš telefon, jakmile je detekován pohyb. Tento senzor můžete také použít k automatizaci dalších chytrých zařízení. Tento detektor pohybu využívá energeticky úspornou technologii Bluetooth a funguje pouze v kombinaci s Hombli Smart Bluetooth Bridge.

Okamžitá upozornění

Získejte upozornění na svůj telefon, jakmile chytrý senzor zaznamená pohyb. Tímto způsobem budete vždy informováni o tom, co se děje, bez ohledu na to, kde se nacházíte.

Kompaktní design

Senzor má minimalistický design, a proto se hodí téměř do každého interiéru. Ideální pro instalaci do chodby, koupelny nebo jiných místností v domě.

Snadná automatizace

Tento alarm snímače pohybu lze také použít jako spouštěč scénářů. Tuto funkci použijte k automatickému zapnutí inteligentních světel, když vejdete do místnosti, a jejich opětovnému vypnutí, když odcházíte.

Snadná instalace

Tento detektor pohybu je napájen bateriemi a v závislosti na použití vydrží přibližně jeden rok. S přiloženou 3M páskou můžete senzor snadno přilepit na zeď nebo jiné rovné povrchy. Protože senzor využívá technologii Bluetooth, potřebujete k přijímání notifikací Hombli Smart Bridge.

Parametry

  • Typ montáže na zeď
  • Umístění interiér
  • Výška instalace 1,2 - 2,1 m
  • Registrační úhel 120°
  • Dosah Bluetooth 50 m
  • Bluetooth verze 4.2
  • Pasivní infračervený (PIR) senzor
  • Technologie připojení bezdrátový
  • Detekční vzdálenost 8 m
  • Typ zdroje napájení baterie
  • Technologie baterií Lithium CR2
  • Napětí baterie 3 V
  • Ovládání přes mobilní aplikaci
  • Platforma chytré domácnosti Alexa Amazon, Google Assistant, Tuya Smart
  • Rozměry výrobku 4,65 x 3,8 x 3,5 cm
  • Hmotnost výrobku 0,05 kg
  • Hmotnost balení 0,3 kg

Parametry

Kategorie: Bezpečnostní systémy
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá
Umístění: Interiéř
Dosah Bluetooth: 50 m
Registrační úhel: 120°
Výrobce: Hombli
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
973x1200

Detektor pohybu Hombli Smart Bluetooth PIR Motion Sensor HBSM-0109 / bílá