Dětská chůvička Alecto BO64 / 2,4" / 320x240 px / LCD / bílá

Sleva 17,36 % s kódem: BEZDPH
2 550 Kč –5 %
99cc3a6e14e8a9d28e5b42981b939d37012b4169 BO64 8711902080473 01 3e079e35 3d55 4cc4 959d 5ff6284c0ab9 1800x1800
Loading...

obrazovka 2,4" • dvoucestná komunikace • 100-240 V • LCD displej • 2,4" velikost displeje • 320x240 px • ruční ovládání

Přečíst celý popis
2 550 Kč –5 % 2 422 Kč Vyberte ze 2 variant
2 002 Kč s kódem: BEZDPH

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička Alecto BO64 / 2,4" / 320x240 px / LCD / bílá

Varianta IR2501171365

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 550 Kč

Cena dnes
2 422 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 21.2.2025
Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička Alecto BO64 / 2,4" / 320x240 px / LCD / bílá

Varianta IR2501170292

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 550 Kč

Cena dnes
2 422 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 21.2.2025

Detailní popis produktu

Dětská chůvička Alecto BO64 / 2,4" / 320x240 px / LCD / bílá

S tímto šikovným dětským monitorem s kamerou budete mít vždy bezpečné soukromé spojení se svým dítětem. Tento základní dětský monitor se skládá z kamery a 2,4" obrazovky, která nabízí vynikající kvalitu.

Všechny základní funkce tohoto pohodlného dětského monitoru s fotoaparátem

Tento dětský monitor s kamerou je ideálním řešením pro nové rodiče! Můžete slyšet a vidět své dítě prostřednictvím 100% bez interference-free a bezpečného připojení. Pyšní se také velmi dobrou kvalitou zvuku a křišťálově čistým obrazem, a to jak ve dne, tak v noci.

Skvělá věc na tomto dětském monitoru je, že jej můžete rozšířit až na čtyři kamery. Ideální, pokud máte více dětí. Tímto způsobem můžete vždy vidět a slyšet své děti prostřednictvím dobíjecí rodičovské jednotky. Kamery jsou samozřejmě ručně nastavitelné. Navíc s tímto pohodlným dětským monitorem s kamerou můžete snadno mluvit se svými dětmi prostřednictvím obousměrné komunikace. Zpívej ukolébavku, když jsi ve své ložnice nebo povyprávěj pohádku na dobrou noc.

Díky širokému rozsahu můžete klidně pracovat na zahradě, zatímco vaše dítě klidn spí. Můžete nejen vidět své dítě, ale také je slyšet s křišťálově čistým, vysoce kvalitním zvukem. Každé hihňání nebo škytavku uslyšíte opravdu jasně! Na 2,4" velké obrazovce můžete snadno číst teplotu, takže víte, zda je v místnosti dostatečně teplo nebo chladno.

Parametry

  • Materiál plast
  • Napětí 100-240 V
  • Frekvence 50-60 Hz
  • LCD displej
  • 2,4" velikost displeje
  • Rozlišení displeje 320x240 px
  • Ruční ovládání
  • Indikátor stavu baterie
  • Vnitřní dosah 50 m
  • Venkovní dosah až 300 m
  • Teplotní displej
  • Nastavitelná teplotní výstraha
  • Nastavitelná citlivost zvuku mikrofonu
  • Noční vidění
  • Automatické otáčení snímku
  • Časovač krmení
  • Digitální zoom
  • Rozměry (Š x V x H) 6,6 x 11,8 x 6,6 cm
  • Hmotnost 0,29 kg

Parametry

Kategorie: Dětské chůvičky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Alecto
Barva: bílá
Napětí: 100-240 V
Frekvence: 50-60 Hz
Displej: LCD
Velikost displeje: 2,4"
Rozlišení displeje: 320x240 px
Vnitřní dosah až: 50 m
Venkovní dosah až: 300 m
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
99cc3a6e14e8a9d28e5b42981b939d37012b4169 BO64 8711902080473 01 3e079e35 3d55 4cc4 959d 5ff6284c0ab9 1800x1800

Dětská chůvička Alecto BO64 / 2,4" / 320x240 px / LCD / bílá