Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Dětská chůvička Alecto DBX-125 / 1,8 GHz / 300 m / bílá/šedá
Je vždy úžasné vědět, že vaše dítě bezpečně spí. S touto plnohodnotnou chůvičkou Alecto DBX-125 si můžete být jisti, že tomu tak je. Uslyšíte všechny zvuky, které vaše miminko vydává, nádherné zvuky bdění a spánku a konverzaci s jeho plyšovým medvídkem. Dětská chůvička Alecto DBX-125 je nabitá funkcemi a má energeticky úsporný režim ECO, což šetří životnost baterie a snižuje vyzařování, protože chůvička bude vysílat pouze tehdy, když zazní zvuk. Inovativní technologie DECT zaručuje nulové rušení dalšími přístroji a také šifrovaný přenos dat pro naprosté soukromí. Díky kombinaci křišťálově čistého zvuku a nočnímu vidění vaší pozornosti neunikne ani ten nejmenší pohyb, zasmání či škytnutí děťátka. Rodičovská jednotka může fungovat jak zapojená do sítě, tak s bateriemi pro vaši ještě větší flexibilitu. Dětská jednotka funguje jen při zapojení do sítě.
Klíčové vlastnosti
Komfort dětské chůvičky
Stejně jako všechny produkty Baby Care od Alecto, dětská chůvička DBX-125 pomůže sledovat vaše dítě, aby vám poskytla tu nejlepší péči. Mimo jiné nabízí i funkci zpětného hovoru, která vám umožní uklidnit vaše dítě vlastním hlasem. Pět předprogramovaných ukolébavek uklidní vaše dítě ke spánku a noční světlo, které můžete ovládat z rodičovské jednotky, zajistí větší komfort při usínání. V neposlední řadě můžete využít i jako teploměr pro sledování pokojové teploty v dětském pokoji.
Elektronická chůvička Alecto DBX-125 je vybavená technologií DECT, která zaručuje nulové rušení jinými zařízeními pro spolehlivé spojení s vaším děťátkem. Data jsou samozřejmě šifrovaná, a proto si můžete být jisti, že se k chůvičce nikdo jiný připojit nemůže a přenos je soukromý.
Technologie DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunications) zajišťuje mimořádně kvalitní a dokonale čistý zvuk. Vaší pozornosti neunikne žádné zasmání, zamumlání ani škytnutí a vše uslyšíte naprosto jasně.
Elektronická chůvička Alecto DBX-125 má dosah až na 50 metrů, pokud jste uvnitř. Venkovní dosah činí až 300 metrů.
Rodičovskou jednotku je možné používat zapojenou do sítě. Pokud potřebujete být v pohybu, lze do ní vložit baterie a používat ji bez kabelu. Umožňuje tak až 10 hodin bezdrátového sledování. Doba se může lišit v závislosti na typu používaných baterií a na tom, jakým způsobem používáte jednotku s bateriovým napájením. Dětská jednotka funguje pouze při zapojení do sítě.
Pro ještě větší komfort miminka je chůvička vybavená uklidňujícím teplým nočním světlem, při kterém se lépe usíná.
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá, šedá |
Dosah v interiéru: | 50 m |
Dosah v exteriéru: | 300 m |
Frekvence: | 1,8 GHz |
Materiál: | Plast |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.