Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 295 Kč
Běžná cena2 295 Kč
Běžná cena2 295 Kč
Běžná cena2 295 Kč
Běžná cena2 295 Kč
Dětská chůvička Alecto DBX-80BK / dosah 3 km / plast / aktivace zvukem / bílá/černá
Chůvička Alecto Baby DBX-80 zajistí, že své dítě můžete nechat samotné v jeho ložnici na odpolední spánek nebo noční spánek v klidu. To vám dává extra svobodu dělat další úkoly kolem domu, zatímco váš malý zázrak spí. Tato vysoce kvalitní chůvička je vybavena dobíjecí rodičovskou jednotkou s dlouhou pohotovostní dobou 9 hodin. Rodičovská jednotka také dává užitečný signál, když je baterie téměř vybitá.
Chůvičku lze snadno připojit připojením přímo do zásuvky. Tato chůvička DBX-80 vás dobře informuje, když vaše dítě začne plakat a funguje na technologii vysílačky. Díky funkci VOX se chůvička zapíná pouze při zvuku.
Díky sponě na opasek je tato chůvička Alecto Baby DBX-80 ideální pro to, abyste si ji vzali vždy s sebou, například když venku zahradničíte. Díky širokému rozsahu této chůvičky je vhodná i na použití ve větších místnostech
Ideální chůvička pro rodiče
Může se stát, že se vaše dítě ráno probudí příliš brzy. S touto vysoce kvalitní chůvičkou okamžitě víte, že musíte vstát z postele, abyste své dítě ukolébali. Díky vestavěné svítilně v rodičovské jednotce se můžete ve tmě snadno dostat přes dům k miminku, aniž byste rozsvítili všechna světla. Kromě toho se chůvička nezapne u nejjednodušších zvuků, protože citlivost mikrofonu je nastavitelná.
Tuto chůvičku DBX-80 lze rozšířit na 2 dětské jednotky. To je velmi užitečné, pokud máte více než jedno dítě nebo je vaše dítě během dne v různých místnostech.
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Černá |
Tip na dárek: | Dárky pro děti |
Barva: | Černá |
Dosah: | 3 km |
Materiál: | Plast |
Vlastnosti: | Nastavitelná citlivost mikrofonu |
Výrobce: | Alecto |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.