Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Běžná cena1 657 Kč
Dětská chůvička Alecto DBX-85GS / dosah až 300 m / DECT 1,8 GHz / bílá/šedá
Dětská chůvička Alecto DBX-85GS dělá přesně to, k čemu ji chcete používat. Nabízí bezpečný způsob, jak dávat pozor na své dítě. Zařízení bez velkého povyku, které se snadno používá a kombinuje vysokou kvalitu s konkurenceschopnou cenou. Jednoduché ovládání
Dětskou chůvičku Alecto DBX-85GS si mnoho rodičů chválí pro snadné ovládání. Jednoduchým stisknutím tlačítka připojíte dětskou jednotku, nabijete rodičovskou jednotku a obě propojíte.
Vlastnosti
Chůvička DBX-85GS patří do řady ECO. To znamená, že úroveň záření chůvičky je nízká. A to znamená, že jej můžete používat po dlouhou dobu, aniž byste jej museli nabíjet. Provozní doba (na základě 80% pohotovostního režimu/20% doby příjmu) je až 24 hodin. Snadno tak přečkáte večer a noc bez nabíjení a přitom máte jistotu, že miminko bezpečně spí. Pokud se baterie začne vybíjet, uslyšíte akustický signál. Jelikož se jedná o chůvičku DECT, poskytuje velmi čistý a nerušený zvuk, a to až na dosah 300 m.
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá, šedá |
Dosah v interiéru: | 50 m |
Dosah v exteriéru: | 300 m |
Nastavitelná citlivost mikrofonu: | Ano |
Obousměrná komunikace: | Ano |
Kvalita zvuku: | DECT 100% bez rušení (1,8 GHz) |
Indikace stavu baterie: | Ano |
Indikace slabé baterie: | Ano |
Maximální počet dětských jednotek: | 1 |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.