Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 437 Kč
Běžná cena4 437 Kč
Běžná cena4 437 Kč
Dětská chůvička Alecto DVM200MGS / 4,3" (10,9 cm) LCD displej / 480 x 272 px / dosah až 300 m / bílá/šedá
Dětská chůvička Alecto DVM200MGS je video chůvička, která se může pochlubit vynikající kvalitou obrazu i zvuku. Dětské chůvičky patří již léta mezi nejprodávanější chůvičky. DVM200 vám umožní vždy slyšet a vidět zároveň své dítě prostřednictvím bezdrátové a dobíjecí rodičovské jednotky. Největší barevný displej s úhlopříčkou 4,3" (10,9 cm) vám okamžitě ukáže, co se děje v dětském pokoji. Celkem lze k rodičovské jednotce (DVM200C) připojit až 4 kamery.
Rozšiřitelné o více kamer
Dětskou chůvičku Alecto Baby DVM200MGS s kamerou můžete snadno rozšířit až na 4 kamery (přídavná kamera DVM200C je k dispozici samostatně). DVM200C nabízí přesně stejné možnosti jako kamera DVM200M. A všechny kamery lze sledovat z jedné velké obrazovky. Samostatně nebo současně prostřednictvím režimu rozdělené obrazovky.
Vlastnosti
Chůvička vás uklidní a v případě potřeby varuje. Také se nemusíte pořád dívat na displej, abyste se ujistili, že je vše v pořádku. Ve výchozím nastavení může být obrazovka vypnutá. Obraz se automaticky zobrazí pouze v případě, že je detekován zvuk.
Ovládání na dálku
Kameru můžete ovládat na dálku prostřednictvím rodičovské jednotky. Kameru můžete optimálně umístit (vlevo-vpravo-nahoře-dole) a přibližovat/oddalovat pomocí rodičovské jednotky. Velmi užitečné s aktivním dítětem nebo při sledování většího prostoru. Existují také různé další funkce, které lze ovládat na dálku. Zapněte na dálku některou z ukolébavek nebo zvuků a sledujte, jak se vaše dítě uklidňuje a usíná.
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá, šedá |
Rozlišení: | 480 x 272 px |
Dosah v interiéru: | 50 m |
Dosah v exteriéru: | 300 m |
Velikost displeje: | 4,3" (10,9 cm) |
Typ displeje: | LCD displej |
Počet ukolébavek: | 5 |
Indikace stavu baterie: | Ano |
Typ baterie/kapacita: | lithiová baterie 1000 mAh/3,7 V |
Noční vidění: | Infračervené noční vidění |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.