Dětská chůvička Alecto SMARTBABY10BE / 100-240 V / 1920x1080 px / bílá/béžová

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
2 167 Kč –4 %
74929710e8ff625f0abe1f390179c2649fa7f26d SMARTBABY10BE 8711902078456 02 720x
Loading...

funkce zpětného hovoru • oznámení přímo do telefonu • perfektní obraz přes HD kameru • infračervené noční vidění 

Přečíst celý popis
2 167 Kč –4 % 2 059 Kč Vyberte z 1 varianty
1 647 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička Alecto SMARTBABY10BE / 100-240 V / 1920x1080 px / bílá/béžová

Varianta IR2502130422

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 167 Kč

Cena dnes
2 059 Kč
s kódem: IPRICE20
1647 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 26.3.2025

Detailní popis produktu

Dětská chůvička Alecto SMARTBABY10BE / 100-240 V / 1920x1080 px / bílá/béžová

S elektronickou chůvičkou Alecto SMARTBABY10 Wi-Fi máte možnost sledovat své dítě odkudkoli pomocí chytrého telefonu nebo tabletu. To je výhodné, zvláště když máte doma chůvu a vy si chcete vyzkoušet, jak se vašemu drobečkovi daří. Zůstaňte vždy v obraze, ať jste kdekoli, díky svému smartphonu nebo tabletu. Alecto SMARTBABY10 je Wi-Fi kamera, kterou snadno propojíte se svým chytrým telefonem nebo tabletem. Je ideální jak na doma, tak na cesty. Aplikaci pro ovládání kamery lze používat na více zařízeních, což znamená, že oba rodiče mohou sledovat své dítě na svých telefonech. A co víc, můžete si být jisti, že Wi-Fi chůvička je optimálně chráněna a zajišťuje tak plnou bezpečnost vašeho dítěte. Když kamera Alecto SMARTBABY10 detekuje pohyb nebo zvuk, obdržíte okamžité upozornění na váš smartphone.

Dokonalý obraz
 
SMARTBABY10 je HD kamera s působivým rozlišením 1920 x 1080p, což zaručuje dokonalý obraz. Díky dálkovému pohybu kamery pomocí aplikace snadno upravíte její pozorovací úhel, což je užitečné v případě rušného dítěte nebo kojence, který už sám chodí. Režim nočního vidění umožňuje získat ostrý obraz batolete i v úplné tmě. Vestavěný reproduktor navíc umožňuje komunikovat s dítětem odkudkoli, aniž byste museli vstoupit do místnosti. Alecto SMARTBABY10 má také vestavěný senzor teploty a vlhkosti, jehož naměřené hodnoty se v aplikaci zobrazují čitelným a přehledným způsobem. Díky bezplatné aplikaci SmartLife, která je k dispozici pro uživatele iOS a Android, máte přístup k mnoha užitečným funkcím. Nastavte push notifikace, kontrolujte teplotu a vlhkost v místnosti, kde se kamera nachází, a také na dálku přesouvejte kameru a nahrávejte snímky a videa přímo prostřednictvím aplikace SmartLife. Je vždy hezké zachytit tyto výjimečné okamžiky.
 
 
Parametry
  • Materiál plast
  • Umístění produktu volně stojící
  • Napětí 100-240 V
  • Frekvence 50-60 Hz
  • Integrovaná kamera
  • HD kamera Full HD
  • Rozlišení fotoaparátu 1920 x 1080 px
  • Dálkově ovladatelná
  • Vibrační funkce
  • Lze ovládat pomocí aplikace
  • Wifi standard 2,4 GHz
  • Varování mimo dosah
  • Maximální kapacita úložiště SD karty 128 GB
  • Podporované úložiště SD karty Micro SD
  • Aktivace chůvičky pohybem prostřednictvím push notifikace
  • Funkce zpětného hovoru
  • Zobrazení teploty
  • Aktivace chůvičky zvukem (funkce VOX)
  • Detekce pohybu
  • Noční vidění
  • Obrázky z kamery s rozdělenou obrazovkou
  • Zobrazení vlhkosti (v %)
  • Digitální zoom
  • Hlasitost reproduktoru rodičovské jednotky nastavitelná na rodičovské jednotce
  • Rozměry (Š x V x H) 8,5 x 13 x 8,5 cm
  • Hmotnost 0,33 kg
 
 
 
 

Parametry

Kategorie: Dětské chůvičky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Alecto
Barva: bílá, béžová
Napětí: 100-240 V
Frekvence: 50-60 Hz
Kamera: Full HD
Rozlišení fotoaparátu: 1920 x 1080 px
Wifi standard: 2,4 GHz
Maximální kapacita úložiště SD karty: 128 GB
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
74929710e8ff625f0abe1f390179c2649fa7f26d SMARTBABY10BE 8711902078456 02 720x

Dětská chůvička Alecto SMARTBABY10BE / 100-240 V / 1920x1080 px / bílá/béžová