Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 167 Kč
Dětská chůvička Alecto SMARTBABY10BE / 100-240 V / 1920x1080 px / bílá/béžová
S elektronickou chůvičkou Alecto SMARTBABY10 Wi-Fi máte možnost sledovat své dítě odkudkoli pomocí chytrého telefonu nebo tabletu. To je výhodné, zvláště když máte doma chůvu a vy si chcete vyzkoušet, jak se vašemu drobečkovi daří. Zůstaňte vždy v obraze, ať jste kdekoli, díky svému smartphonu nebo tabletu. Alecto SMARTBABY10 je Wi-Fi kamera, kterou snadno propojíte se svým chytrým telefonem nebo tabletem. Je ideální jak na doma, tak na cesty. Aplikaci pro ovládání kamery lze používat na více zařízeních, což znamená, že oba rodiče mohou sledovat své dítě na svých telefonech. A co víc, můžete si být jisti, že Wi-Fi chůvička je optimálně chráněna a zajišťuje tak plnou bezpečnost vašeho dítěte. Když kamera Alecto SMARTBABY10 detekuje pohyb nebo zvuk, obdržíte okamžité upozornění na váš smartphone.
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | bílá, béžová |
Napětí: | 100-240 V |
Frekvence: | 50-60 Hz |
Kamera: | Full HD |
Rozlišení fotoaparátu: | 1920 x 1080 px |
Wifi standard: | 2,4 GHz |
Maximální kapacita úložiště SD karty: | 128 GB |
dětská elektronická chůvička • barva bílá, modrá • LCD displej • dosah v interiéru 50 m • dosah v exteriéru až 300 m • přenos zvuku • obousměrná komunikace • noční světlo • ukolébavky • indikace vybitých baterií • indikace ztráty signálu • digitální signál DECT ...
dětská chůvička • barva černá • rozlišení 1920 x 1080 px • dosah až 300 m • materiál plast • napětí/frekvence 100 - 240 V/50 - 60 Hz • 2-cestná komunikace • aktivace obrazu • zvuková aktivace • zobrazení teploty ...
Bezdrátová dětská chůvička • 5 ukolébavek • možnost zpětného hovoru • velký dosah (50 m uvnitř, 300 m venku) • Vysoká kvalita zvuku díky technologii DECT • ECO režim • Noční světlo • Ukazatel teploty v místnosti
rozsah v interiéru až 50 m • venkovní dosah až 300 m • napájení 6 V • křišťálově čistá kvalita zvuku DECT • režim Full Eco
přídavná kamera pro dětskou chůvičku Alecto DVM149 • otočná • dosah až 300 m • manuální ovládání • frekvence 2,4 GHz FHSS Digital • barva černá • nastavitelná citlivost mikrofonu • noční vidění ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.