Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
4 437 Kč až –18 %
Snímek obrazovky 2024 03 26 195155
Loading...
dětská chůvička • úhlopříčka displeje 4,3" (10,9 cm) • ukolébavky • Eco režim • zobrazení pokojové teploty • dosah 50 m/300 m • barva černá .. Přečíst celý popis
4 437 Kč až –18 % od 3 604 Kč Vyberte ze 4 variant
od 2 883 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Varianta IR2502130411

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 437 Kč

Cena dnes
3 604 Kč
s kódem: IPRICE20
2883 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Varianta IR2502130412

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 437 Kč

Cena dnes
3 878 Kč
s kódem: IPRICE20
3102 Kč
Varianta: ivi4
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Varianta IR2501170100

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 437 Kč

Cena dnes
4 004 Kč
s kódem: IPRICE20
3203 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Varianta IR2501171147

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena4 437 Kč

Cena dnes
4 004 Kč
s kódem: IPRICE20
3203 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 28.3.2025

Detailní popis produktu

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

Alecto Baby DVM200MBK je video chůvička, která se může pochlubit vynikající kvalitou obrazu a zvuku. Dětské chůvičky řady DVM-200 patří již léta mezi nejprodávanější chůvičky. DVM200 vám umožní vždy slyšet a vidět své dítě prostřednictvím bezdrátové a dobíjecí rodičovské jednotky. Největší barevný displej s úhlopříčkou 10,9 cm/4,3" vám okamžitě ukáže, co se děje v dětském pokoji pomocí dětské jednotky a dálkově pohyblivé kamery s křišťálově čistým zvukem a jasným obrazem ve dne i v noci. Celkem lze k rodičovské jednotce (DVM200C) připojit až čtyři kamery. Kromě základních funkcí má tato chůvička mnoho doplňků.

Vlastnosti

  • Funkce zpětného hovoru - promluvte si prostřednictvím rodičovské jednotky a uklidněte své dítě na dálku
  • Dobíjecí rodičovská jednotka s dlouhou pohotovostní dobou - rodičovská jednotka je dobíjecí a lze ji snadno přemisťovat po domě, aniž by byla připojena k elektrické síti, plně nabitá baterie vydrží až 10 hodin
  • 100% bezpečný a bezproblémový - video a audio signály jsou kódovány a zajišťují 100% bezpečné a nerušené připojení, plně funguje bez jakékoli Wi-Fi, internetu nebo aplikací
  • Rozšiřitelné až na čtyři kamery (DVM200C) - ideální pro více dětí nebo pro monitorování více místností
  • Eco režim - Energeticky úsporný režim pro chůvičku s nižší spotřebou energie
  • Zobrazení pokojové teploty - senzor fotoaparátu ukazuje, jak je horký nebo studený.
  • Ukolébavky - dětská chůvička, vybavená ukolébavkami a uklidňujícími zvuky, pomáhá vašemu děťátku usnout pomocí rutiny před spaním

Další funkce

Kromě základních funkcí videochůvičky nabízí Alecto DVM200MBK  mnohem více:

  • Funkce zpětného hovoru - rodičovská jednotka vám umožňuje hovořit zpět se svým dítětem. Uklidněte své dítě, když nemůže spát, nebo mu řekněte, že je čas jít spát, nebude nutné chodit do dětského pokoje nebo pokoje, což vám snad poskytne více odpočinku a relaxace
  • Zobrazení pokojové teploty s alarmem - rodičovská jednotka pomocí senzoru kamery ukazuje, jaká je teplota nebo zima v dětském pokoji nebo místnosti, kde je kamera umístěna, rodičovská jednotka může také vydávat varování, když je dosaženo přednastavené teploty
  • Noční vidění - infračervená funkce kamery zajišťuje, že uvidíte jasné obrázky vašeho dítěte i ve tmě
  • Tato chůvička má pět předprogramovaných ukolébavek a čtyři uklidňující zvuky, které můžete zapnout a vypnout na dálku

Parametry

  • Dětská chůvička
  • Bezdrátová technologie 2,4 GHz FHSS
  • Dlouhý dosah 50m/300m
  • Infračervené noční vidění dosah až 4 m 
  • Úhlopříčka displeje 4,3" (10,9 cm)
  • Pět ukolébavek a čtyři uklidňující zvuky
  • Lithiová baterie 1000 mAh
  • Automatické upozornění "Žádný dosah"
  • Upozornění na vybitou baterii
  • Barva černá
  • Rozměry výrobku - dětska jednotka (V x Š x H) 10,3 x 8,7 x 10,5 cm 
  • Rozměry výrobku - rodičovská jednotka (V x Š x H) 8,6 x 14,5 x 2,7 cm 
  • Hmotnost balení cca 1,2 kg

Obsah balení

  • Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá
  • Nástěnný držák
  • Montážní materiál
  • 2x Adaptér s délkou kabelu 200 cm
  • Lithiová baterie

Parametry

Kategorie: Dětské chůvičky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Tip na dárek: Dárky pro děti
Barva: Černá
Úhlopříčka displeje: 4,3" (10,9 cm)
Výrobce: Alecto
Dosah signálu v exteriéru: Až 300 m
Dosah signálu v interiéru: Až 50 m
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
Snímek obrazovky 2024 03 26 195155

Dětská chůvička DVM200MBK / 4,3" (10,9 cm) / 2,4 GHz / dosah 300 m / černá

od 3 604 Kč Vyberte ze 4 variant