Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 075 Kč
Běžná cena5 075 Kč
Běžná cena5 075 Kč
Běžná cena5 075 Kč
Běžná cena5 075 Kč
Dětská elektronická chůvička Alecto DVM200XL / 5" / Eco režim / 2,4 GHz / až 300 m / bílá/antracitová
Alecto Baby DVM200XL je video chůvička, která se může pochlubit vynikající kvalitou obrazu a zvuku. Dětské chůvičky řady DVM-200 patří již léta mezi nejprodávanější chůvičky. DVM200XL vám umožní vždy slyšet a vidět své dítě prostřednictvím bezdrátové a dobíjecí rodičovské jednotky. Barevný displej vám okamžitě ukáže, co se děje v dětském pokoji pomocí dětské jednotky a dálkově pohyblivé kamery s křišťálově čistým zvukem a jasným obrazem ve dne i v noci. Celkem lze k rodičovské jednotce ( DVM200C ) připojit až čtyři kamery. Kromě základních funkcí má tato chůvička mnoho doplňků.
DVM200XL je vylepšeným nástupcem DVM-200 a je vybaven velkou obrazovkou s úhlopříčkou 12,7 cm / 5 palců. Jeho vnitřní technologie byla aktualizována, ale jeho funkce a vzhled zůstaly stejné.
Klíčové vlastnosti
Poskytuje klid a důvěru
Chůvička vás v případě potřeby uklidňuje a varuje. To znamená, že se nebudete muset neustále dívat na obrazovku, abyste zkontrolovali, zda je vše v pořádku. Ve výchozím nastavení může být obrazovka vypnutá. Obrazovka se automaticky zobrazí pouze v případě, že je detekován zvuk. Citlivost zvuku lze upravit, takže je jen na vás, jak rychle se obrazovka zapne.
Rozšiřitelné o více kamer
Videochůvičku Alecto Baby DVM200MXL můžete snadno rozšířit až na čtyři kamery (přídavná kamera DVM200C je k dispozici samostatně). DVM200C nabízí stejné možnosti jako kamera DVM200M . Všechny kamery lze monitorovat z jedné velké obrazovky samostatně nebo současně pomocí režimu rozdělené obrazovky. Je ideální, když se chcete na své dítě dívat z různých úhlů nebo když vaše dítě často spí v různých místnostech. Navíc je to skvělé pro sledování několika dětí nebo více místností. Když je v blízkosti jedné z kamer detekován zvuk, odpovídající obraz se okamžitě zobrazí na celé obrazovce.
Dálkové ovládání
Rodičovskou jednotku lze použít ke vzdálené správě a pohybu kamery. Pomocí rodičovské jednotky můžete kameru optimálně umístit (vlevo-vpravo-nahoře-dole) a přibližovat nebo oddalovat. Je to užitečné zejména pro aktivní dítě nebo pro monitorování větší místnosti. Další funkce lze ovládat i dálkově. Zapněte na dálku některou z ukolébavek nebo přírodních zvuků a sledujte, jak se vaše dítě uklidňuje a usíná. To pomůže vám a vašemu dítěti prožít klidnou noc.
Další funkce
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičkyDárky pro děti |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Tip na dárek: | Dárky pro děti |
Barva: | Bílá, antracitová |
Rozlišení displeje: | 480 x 272 px |
Typ displeje: | LCD |
Výrobce: | Alecto |
2-cestná komunikace: | Ano |
Funkce VOX: | Ano |
Indikátor stavu baterie: | Ano |
Počet ukolébavek a/nebo uklidňujících zvuků: | 9 |
Varování mimo dosah: | Ano |
Zobrazení teploty (ve stupních): | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.