Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 999 Kč
Dětská elektronická chůvička Prémaman P43426 / 304 kanálů / dosah signálu až 3 km / bílá
S touto chůvičkou budete vždy informováni o tom, co se děje s vaším děťátkem. Chůvička má velký dosah, takže můžete zůstat i na zahradě nebo u sousedů a přitom mít své dítě stále na doslech. Chůvička se navíc snadno používá a má různé užitečné funkce.
Jednou z největších výhod dětské chůvičky je její velký dosah. Tato chůvička má dosah minimálně 1 km, což znamená, že můžete jít daleko za dosah většiny ostatních chůvičiek, aniž by došlo ke ztrátě spojení. To se hodí například v případě, že chcete navštívit sousedy nebo chcete-li sedět na zahradě, zatímco miminko spí.
Chůvička se také velmi snadno používá. Má přehlednou obrazovku, kde vidíte teplotu v dětském pokoji a také stav připojení. Navíc si pomocí tlačítek snadno nastavíte další funkce, jako je citlivost mikrofonu a hlasitost zvuku.
Kromě velkého dosahu a snadného ovládání má chůvička řadu dalších užitečných funkcí. K dispozici je funkce obousměrné komunikace, která vám umožní mluvit s dítětem prostřednictvím chůvičky, i když nejste ve stejné místnosti. S chůvičkou můžete také přehrávat ukolébavky pro uklidnění vašeho drobečka a díky noční lampičce se Vaše dítě již nemusí bát nočních příšer.
Kromě všech těchto užitečných funkcí je chůvička P43426 také bezpečná a spolehlivá. Využívá technologii DECT, což znamená, že spojení mezi chůvičkou a přijímačem je zcela optimální. Kromě toho je na chůvičce také indikátor signálu, který signalizuje, zda je připojení stále v pořádku. Vždy si tak můžete být jisti, že vaše dítě je bezpečně a spolehlivě sledováno.
Chůvička Premaman P43426 je výbornou volbou pro rodiče, kteří hledají chůvičku s velkým rozsahem a různými užitečnými funkcemi. Díky jejímu dosahu si ji můžete vzít kamkoli, a přitom budete vždy informováni o tom, co se s vaší ratolestí děje díky jednoduchému ovládání a různým užitečným funkcím. Chůvička je navíc také bezpečná a spolehlivá, takže svého drobečka můžete nechat klidně spát.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Tip na dárek: | Dárky pro děti |
Barva: | Bílá |
Počet kanálů: | 304 |
Pohotovostní doba: | Až 23 h |
Výrobce: | Prémaman |
Dosah signálu v otevřeném prostoru: | 3 km |
dětská chůvička • dosah až 50 m uvnitř • dosah až 300 m venku • frekvence 1,8 GHz • 100% uzavřený systém • nabíjecí rodičovská jednotka • nastavení hlasitosti • LCD displej • noční světlo • technologie DECT pro čistý zvuk • barva bílá/šedá ...
Dětská video chůvička • Barevný displej • Velikost obrazovky 4,3"/10,9 cm • Úsporný ECO režim • Dálkově pohyblivá kamera • Zobrazení teploty • Funkce Talkback • 5 ukolébavek a 4 uklidňující zvuky • Velký dosah (až 50 m uvnitř, až 300 m venku)
dětská chůvička (dětská + rodičovská jednotka) • 2,4" (6,1 cm) barevný LCD displej • barva černá • rozlišení 320 x 240 px • 8 ukolébavek • napájení síťové, bateriové • dosah v interiéru 50 m • dosah v exteriéru 300 m • 2-cestná komunikace ...
dětská elektronická chůvička • barva bílá, modrá • LCD displej • dosah v interiéru 50 m • dosah v exteriéru až 300 m • přenos zvuku • obousměrná komunikace • noční světlo • ukolébavky • indikace vybitých baterií • indikace ztráty signálu • digitální signál DECT ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.