Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
2 295 Kč až –43 %
Digitální dětská chůvička Alecto DBX 88 LIMITED (1)
Loading...

dětská elektronická chůvička • LCD displej • dosah v interiéru 50 m • dosah v exteriéru až 300 m • přenos zvuku • obousměrná komunikace • noční světlo • ukolébavky • upozornění na teplotu • indikace slabé baterie • digitální signál DECT • barva bílá/antracitová ...

Přečíst celý popis
2 295 Kč až –43 % od 1 305 Kč Vyberte ze 3 variant
od 1 044 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

Varianta IR2501171370

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 295 Kč

Cena dnes
1 305 Kč
s kódem: IPRICE20
1044 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 26.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

Varianta IR2501170811

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 295 Kč

Cena dnes
1 805 Kč
s kódem: IPRICE20
1444 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 26.3.2025
Thumbnail Image
Product Image

Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

Varianta IR2502130729

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena2 295 Kč

Cena dnes
2 071 Kč
s kódem: IPRICE20
1657 Kč
Varianta: ivi3
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 26.3.2025

Detailní popis produktu

Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

Dětská elektronická chůva Alecto DBX-88 LIMITED s displejem vám umožní mít perfektní přehled o vašem dítěti. Chůvička je zařazena do série ECO, je tedy energeticky velmi úsporná, a navíc je úroveň záření v okolí dítěte velmi nízká. Model nabízí obousměrnou zvukovou komunikaci s dokonale čistým přenosem, což je velká výhoda. Děťátko tak nejen uslyšíte, ale můžete k němu i promlouvat. Pokud bude miminko neklidné, můžete ho svým hlasem ukonejšit ke spánku i na dálku. Mějte dohled nad svým spícím děťátkem, které se nachází v jiné místnosti, než vy. Tohle zařízení s jednoduchou obsluhou, které je v Nizozemí hodnoceno jako nejprodávanější dětská chůvička, vám v tom pomůže.

Chůvička s LCD displejem? Není problém!

Dětská elektronická chůva zajistí dokonalý a kvalitní přenos zvuku díky digitálnímu příjmu DECT s frekvencí 1,8 GHz. Model chůvičky, který 100% nebude rušen jinými zařízeními vysílající signál, je doplněn o LCD displej zobrazující aktuální teplotu v místnosti se spícím miminkem. Snímač teploty dokáže také sledovat teplotní podmínky v místnosti a na příliš vysokou teplotu vás upozorní indikátor.

Výborný dosah, ukolébavky i noční osvětlení

Elektronická chůvička má dosah 50 m v uzavřeném prostoru a 300 m v prostoru otevřeném. Pokud se budete nacházet mimo dosah signálu, budete na tuto skutečnost upozorněni příslušným indikátorem. Určitě oceníte možnost přehrávání uklidňujících ukolébavek, na výběr je z pěti melodií. Nechybí ani noční osvětlení, které je možné aktivovat přes rodičovskou jednotku i na dálku. 

Bezpečný, kvalitní a spolehlivý přenos

Součástí balení je rodičovská a dětská jednotka, přičemž dětská jednotka umožňuje provoz pouze se zapojením do sítě. Rodičovskou jednotku je možné zapojit do sítě nebo ji využít na bateriový provoz s pohotovostní dobou až 24 hodin, a mít tak možnost se pohybovat mimo zdroj napětí. Jakmile se bude baterie vybíjet, upozorní vás zvukový signál a vy budete mít dostatek času na umístění rodičovské jednotky do sítě. Nechybí ani možnost ovládání hlasitosti. Na rodičovské jednotce je umožněno ztlumit hlasitost přenosu až do tichého režimu. Sledováním světelných kontrolek, které se v závislosti na intenzitě hluku budou jedna po druhé rozsvěcovat, pouhým pohledem rychle zjistíte, zda se již miminko dožaduje vaší přítomnosti. 

Parametry

  • Rodičovská jednotka - zapojení do sítě, bateriový provoz
  • Dětská jednotka - provoz pouze se zapojením do sítě
  • LCD displej
  • Podsvícený displej
  • Barva podsvícení displeje modrá
  • Oboustranný přenos zvuku
  • Indikace vybitých baterií
  • Zdroj energie síťový 230 V, bateriový
  • Dosah v interiéru 50 m
  • Dosah v exteriéru 300 m
  • Noční světlo
  • 5 druhů ukolébavek
  • Provoz bez sítě dětské jednotky NE
  • Provoz bez sítě rodičovské jednotky
  • Nastavitelná citlivost mikrofonu
  • Nastavitelná hlasitost
  • Nastavitelný jazyk zobrazení
  • Monitorování teploty s alarmem
  • Kvalita digitálního signálu DECT (100% bez rušení) - frekvence 1,8 GHz
  • ECO režim - nastavitelná intenzita emisí a spotřeba energie
  • Barva bílá, antracitová
  • Rozměry dětské jednotky (Š x V x H) 13,2 x 9,7 x 7,3 cm
  • Rozměry rodičovské jednotky (Š x V x H) 7,2 x 10,9 x 4,1 cm
  • Hmotnost výrobku 0,57 kg

Parametry

Kategorie: Dětské chůvičky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Alecto
Barva: Bílá, antracitová
Barva podsvícení displeje: Modrá
Dosah v interiéru: 50 m
Dosah v exteriéru: 300 m
Frekvence DECT: 1,8 GHz
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
Digitální dětská chůvička Alecto DBX 88 LIMITED (1)

Digitální dětská chůvička Alecto DBX-88 LIMITED / DECT / bílá/antracitová

od 1 305 Kč Vyberte ze 3 variant