Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena4 999 Kč
Digitální horkovzdušná fritéza DMS Germany HF-7S / 1800 W / 7 litrů / černá/nerez
V horkovzdušné fritéze DMS se jídlo vaří v proudu horkého vzduchu, který je podobný konvekční peci, kdy je využito horního a dolního ohřevu, namísto oleje nebo tuku. Vaření je efektivní, protože doba lze nastavit na požadovaný čas, stejně tak provozní teplota ve srovnání s konvekční pecí. Díky tomu zajistí úsporu energie a šetří vaši peněženku. Tato fritéza navíc disponuje velkým objemem, kdy bez problému připravíte oběd pro všechny členy rodiny.
S touto výkonnou 1800W digitální fritézou na horký vzduch bez zbytečného oleje a tuku máte v kuchyni všestranný kuchyňský spotřebič, se kterým připravíte ryby, maso, zeleninu, upečete si veganská jídla a dezerty nebo můžete smažit. Perfektní pomocník v kuchyni pro ženy i muže.
Zdravě a s nízkým obsahem tuku
S horkovzdušnou fritézou DMS HF-7S můžete jíst zdravější jídlo s až o 80 % méně tuku a současně si vychutnat jeho 100% chuť.
Kreativní technologie
Jídlo vaří v proudu horkého vzduchu, který je podobný konvekční peci, kdy je využito horního a dolního ohřevu, namísto oleje nebo tuku. Vaření je efektivní, protože doba lze nastavit na požadovaný čas, stejně tak provozní teplota ve srovnání s konvekční pecí. Díky tomu zajistí úsporu energie a šetří vaši peněženku.
Mnoho funkcí
Všestranný kuchyňský spotřebič, se kterým připravíte ryby, maso, zeleninu, upečete si veganská jídla a dezerty nebo můžete smažit. Perfektní pomocník v kuchyni pro ženy i muže.
Obsah balení
Kategorie: | Horkovzdušné fritézy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Časovač: | Ano |
Délka kabelu: | 1 m |
Objem: | 7 l |
Počet programů: | 7 |
Příkon: | 1800 W |
Výrobce: | DMS Germany |
nastavitelná doba vaření: | 1-60 min. |
horkovzdušná fritéza • 9 v 1 • kapacita 11 l • barva černá • ideální pro 6 osob • výkon 2000 W • časovač • nepřilnavý povrch • max. teplota 220 °C • LCD displej • ukazatel zbytkového času • 8 přednastavených programů ...
objem 4,2 l • nastavitelná teplota od 80 °C do 200 °C pro všestranné vaření • 8 automatických programů vaření pro pohodlí • ochrana proti přehřátí pro bezpečnost • digitální dotyková obrazovka a cool-touch rukojeť pro snadné ovládání • vyjímatelný koš na potraviny vhodný do myčky nádobí s nepřilnavým povrchem pro snadné • automatické vypnutí a upozornění na dokončení pro bezproblémové vaření čištění
horkovzdušná fritéza • objem 12 l • výkon 1800 W • 12 programů • časovač • 80 - 200 °C • automatický program vaření •
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.