Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Fritézy bez tuku mají stále více příznivců. Technologie přípravy jídla v cirkulaci horkého vzduchu je zdravější a bezpečnější než fritování. Jídlo se připravuje podobným způsobem jako v konvekční troubě za použití tepla shora a zdola namísto oleje nebo tuku. Nabízí efektivní prostor pro vaření a požadovanou provozní teplotu v rekordním čase ve srovnání s konvekční troubou. Šetří také energii, takže nezatěžuje peněženku.
Digitální horkovzdušná fritéza bez tuku je univerzální zařízení, pomocí kterého můžete péct nebo smažit ryby, maso, zeleninu, veganská jídla a dezerty. Ideální pomocník v kuchyni pro lidi, kteří dbají na své zdraví, ale i pro lidi, kteří chtějí rychle připravit chutné jídlo.
Díky patentované technologii DMS Airfryer můžete připravit své oblíbené pokrmy s až o 80% nižším obsahem tuku při zachování 100% chuti. Fritéza má 9 předvoleb pro přípravu pokrmů, jako jsou ryby, pizza, kuře, špízy, muffiny nebo hranolky, ale můžete také zvolit čas a teplotu v závislosti na vašich preferencích.
Obsah balení
Kategorie: | Horkovzdušné fritézy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Zelená |
Barva: | Zelená |
Časovač: | Ano |
Délka kabelu: | 1 m |
Objem: | 7 l |
Výrobce: | DMS Germany |
Doba vaření: | od 1 do 60 minut |
Teplota nastavitelná: | 50-200 °C |
horkovzdušná fritéza • příkon 1700 W • objem 5,5 l • 11 programů • časovač • LED displej • funkce Shake a Keep Warm • 5 jehel na špízy • mřížka na grilování
objem 4,2 l • nastavitelná teplota od 80 °C do 200 °C pro všestranné vaření • 8 automatických programů vaření pro pohodlí • ochrana proti přehřátí pro bezpečnost • digitální dotyková obrazovka a cool-touch rukojeť pro snadné ovládání • vyjímatelný koš na potraviny vhodný do myčky nádobí s nepřilnavým povrchem pro snadné • automatické vypnutí a upozornění na dokončení pro bezproblémové vaření čištění
horkovzdušná fritéza • objem 12 l • výkon 1800 W • 12 programů • časovač • 80 - 200 °C • automatický program vaření •
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.