Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena3 927 Kč
Běžná cena3 927 Kč
Digitální meteostanice Alecto WS5200 s bezdrátovým senzorem / 4,9" (12,4 cm) LCD displej / Wi-Fi 2,4 GHz / °C/°F / bílá/černá
Digitální meteostanice Alecto WS5200 s bezdrátovým venkovním senzorem a ovládáním aplikací. 6 senzorů digitální meteostanice vám poskytne okamžitý a komplexní přehled o aktuálních místních povětrnostních vlivech. Snadno propojte profesionální meteorologickou stanici s online meteorologickými službami, jako je Weather Underground, Weather Cloud apod. Do těchto velkých sítí můžete přidat svou meteostanici a tím získáte další přístup k datům z jiných připojených meteostanic.
Kvalitní měření
Bezdrátové venkovní čidlo a vnitřní jednotka (displej) jsou dodávány s různými vysoce kvalitními čidly, které poskytují spolehlivý obraz o aktuálních místních povětrnostních podmínkách.
Na základě přehledu dat z historie v reálném čase se také vypočítá pocitová teplota, tepelný index a rosný bod a také předpověď počasí na dalších 24 hodin. Meteostanice je také vybavena srážkoměrem pro záznam množství srážek. V případě potřeby můžete nastavit řadu alarmů pro maximální a minimální hodnoty teploty, vlhkosti či srážek. Meteostanice nabízí taky paměť s nejnižšími a nejvyššími naměřenými hodnotami.
Vlastní aplikace
Digitální meteostanice Alecto WS5200 vás připojí k vaší vlastní Wi-Fi síti. Následně můžete meteorologickou stanici propojit s jednou z mnoha online meteorologických platforem, jako je Weather Underground (Wunderground), ECOWITT, Weather Cloud, WOW a WS View plus. Kromě toho, že budete moci provádět vlastní měření počasí, získáte navíc také přístup k měřením ostatních. Data z jakékoli připojené globální meteorologické stanice se používají pro spolehlivé místní předpovědi počasí.
Vnitřní jednotka
Kromě aplikace je meteostanice dodávána s přehledným displejem s úhlopříčkou 4,9" (12,4 cm), který vám přehledně zobrazuje naměřené hodnoty a naměřená historická data. Displej meteostanice je vybaven osvětlením displeje a je tedy viditelný i ve tmě. Kromě povětrnostních podmínek a předpovědí zobrazuje také datum a čas.
Bezdrátová venkovní jednotka
Bezdrátová venkovní jednotka je vybavena většinou senzorů a může být umístěna venku – nejlépe v otevřeném prostředí – kde senzorům nic nebrání. Neumisťujte jednotku vedle věcí, jako jsou stěny, protože to může mít vliv na rychlost větru, směr větru či teplotu. Venkovní senzor sdílí registrovaná data bezdrátově s vaší vnitřní jednotkou a aplikací, kterou lze použít na vašem smartphonu, tabletu či pc. Dosah bezdrátového venkovního senzoru je 30 metrů.Parametry
Kategorie: | Meteostanice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá, černá |
Velikost displeje: | 4,9" (12,4 cm) |
Typ displeje: | LCD displeje |
Wi-Fi: | 2,4 GHz |
Zobrazení teploty: | °C/°F |
Typ: | Digitální |
Senzor: | Bezdrátový |
Teplota: | Vnitřní, venkovní |
Vlhkost: | Vnitřní, venkovní |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.