Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 276 Kč
Digitální rozhraní pro elektroměry Homematic HmIP-ESI-LED / bílá
S rozhraním Homematic IP LED pro digitální elektroměry můžete hlídat spotřebu elektřiny oblastí ve vaší domácnosti, pro které máte nainstalovaný meziměřič. Elektřinu, která je napájena např. FV systémem, lze také zaznamenávat pomocí rozhraní LED na příslušném meziměřiči. Údaje z meziměřiče se pak zobrazují aktuálně i zpětně prostřednictvím aplikace Homematic IP. Naměřené hodnoty je také možné použít pro chytré scénáře. LED rozhraní se instaluje přímo na digitální měřič.
Přednosti
Vyžaduje připojení k jednomu z následujících řešení
Instalace
Rozhraní Homematic IP se pomocí čtecí hlavy jednoduše přilepí na zamýšlenou pozici na mezimetru. Přípojku lze beze zbytku odstranit a je tedy vhodná i do nájemních bytů. Rozhraní je poté integrováno do systému chytré domácnosti prostřednictvím aplikace Homematic IP – hotovo!
Parametry
Kategorie: | Další elektro prodej |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Přenos dat: | Rádiový |
Frekvence: | 868 Hz - 868,6 Hz, 869,4 Hz - 869,65 Hz |
Třída ochrany: | IP20 |
Podporované systémy: | Homematic IP systém |
Výrobce: | Homematic |
bezdrátový mikrofon • frekvence 20 Hz – 20 kHz • odstup signálu od šumu 64 dB • citlivost –26 dB • kapacita baterie 70 mAh • výdrž na jedno nabití 7 h • doba nabíjení 80 min • USB-C (nabíjecí vstup) • 3,5 mm jack • Lightning • podpora operačního systému Android a iOS ...
detektor pohybu • jas odezvy 5 lx - 1 000 lx • doporučená montážní výška 1,1 m • úhel detekce 180° • určeno pro vnitřní použití • automatické vypnutí po 120 sec. • materiál plast • zapuštěná instalace ...
zvonek s vestavěnou kamerou • bezdrátový přijímač • 3,5 " velká obrazovka • spojení mezi zvonkem a přijímačem do 50 m • možnost rozšíření až na 4 bezdrátové zvonky • obousměrná komunikace
možnost dvojího čištění • všestranné čištění • velká kapacita 600 ml • odstraňuje nečistoty z jakéhokoliv povrchu • 3 režimy čištění • snadné použití
Bezdrátový řídící systém • frekvence 2,4 GHz • napětí 230 V • výkon 17,5 W • možnost ovládat všechna svítidla a žárovky ve Vaší domácnosti
mikrofon • retro vzhled (design 50. let) • frekvenční rozsah 60 - 16000 Hz • Bluetooth • barva stříbrná • chromový vzhled • výstupní impedance 600 Ω ±30 % (při 1 kHz) • vypínač jazýčkový, dynamický • XLR připojení s 5 m kabelem ...
vysílačky • 2 kusy • dosah 7 km • 8 kanálů • 38 podkanálů • barva bílá, černá • kapacita akumulátoru 800 mAh • displej s podsvícením • indikátor vybité baterie • ovládání hlasitosti • vestavěná svítilna • vestavěná baterie • pohotovostní doba (až 24 hod.) ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.