Diktafon Olympus WS-852 / stříbrná

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
1 899 Kč –41 %
media 3325815
Loading...
profesionální diktafon • MP3 hudební přehrávač • interní paměť 4 GB, slot na micro SD karty • formát nahrávky: lineární MP3 • kvalitní nízkošumový směrový stereo mikrofon • výsuvný USB konektor • nízkofrekvenční filtr • potlačení šumu • scénické režimy • indexování nahrávek • funkce kalendářního vyhledávání • vestavěný reproduktor • 1,6“ LCD displej • napájení 2× AAA • výdrž baterie až 110 h Přečíst celý popis
1 899 Kč –41 % 1 103 Kč Vyberte z 1 varianty
882 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Diktafon Olympus WS-852 / stříbrná

Varianta OLYWS852S/ROZBALENO

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 899 Kč

Cena dnes
1 103 Kč
s kódem: IPRICE20
882 Kč
Varianta: ivi1
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do: 2.4.2025

Detailní popis produktu

Olympus WS-852 / stříbrná

Přemýšlíte o pořízení malého nahrávacího zařízení s dobrým zvukem? Které by dokázalo nejen nahrávat, ale i upravovat nahrávky a dobře je reprodukovat? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout Olympus WS-852. Jde o stylový záznamník v malém kompaktním provedení s vestavěným hudebním MP3 přehrávačem a výsuvným USB konektorem, který umožňuje připojení k počítači bez nutnosti instalace speciálního softwaru. Velký LCD displej napomáhá snadnému provozu a zajišťuje jednoduchou navigaci prostřednictvím intuitivního menu. Pro záznam je vestavěný citlivý stereofonní mikrofon s potlačením šumu a při přehrávání využijete integrovaný reproduktor. Jistě oceníte také dlouhou výdrž baterie až 110 hodin (2× alkalická AAA).

Profesionální diktafon pro každého

Nízkošumové směrové stereo mikrofony s 90° uspořádáním přinášejí vynikající vnímání prostoru, díky kterému rozpoznáte v záznamu i nejjemnější detaily. Sdělované informace čistě zachytíte bez ohledu na to, kde se řečník nachází nebo z kterého směru mluví. Digitální záznamník Olympus WS-852 nabízí lineární MP3 kvalitu záznamu a 4GB interní paměť pro až 1 040 hodin záznamu. Interní paměť můžete navíc rozšířit pomocí paměťových karet micro SD s kapacitou až 32 GB. Kromě špičkového mikrofonu zajistí dokonalou kvalitu záznamu nízkofrekvenční filtr během nahrávání a funkce potlačení šumu. Mezi další skvělé vlastnosti tohoto modelu patří např. volba různých scénických režimů, vyvážení a modulace hlasu, funkce kalendářního vyhledávání, hlasem aktivované nahrávání, hlasová synchronizace, variabilní rychlost přehrávání (50–200 %)  MP3 hudební přehrávač, až 99 indexových značek a 5 složek pro ukládání souborů (200 záznamů na složku). Ovládání přitom zvládne i naprostý laik.

Parametry 

  • Paměť 4 GB až na 1040 hodin záznamu
  • Inteligentní automatický režim
  • Ovládání hlasem VCVA
  • 6 programů záznamu
  • Výsuvná USB zástrčka
  • Typ záznamu digitální
  • Formát nahrávání MP3
  • Indexový otvor Ano
  • Napajení Baterie (2x AAA)
  • Rozměry (Š x V x H) 39 x 112 x 18 mm
  • Hmotnost 77 g 
  • Hmotnost balení cca 0,2 kg

Obsah balení

  • Diktafon Olympus WS-852

Parametry

Kategorie: Audio
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Stříbrná
Barva: Stříbrná
Napájení: Baterie AA
Propojení s PC: ano
Výrobce: Olympus
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
media 3325815

Diktafon Olympus WS-852 / stříbrná