Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena4 999 Kč
Domácí pekárna ETA Delicca II Max 7149 90040, nerez / černá
V domácí pekárně ETA Delicca II Max připravíte skvělý čerstvý bochník chleba. Vhodná je pro pečení jak klasického pšeničného chleba, tak i celozrnného, žitného, bezlepkového, nebo sladkého. A nejen to. V pekárně vytvoříte také džem, jogurt, kynuté těsto a dokonce i sekanou. ETA Delicca II MAX má navíc i unikátní formy na pečení čerstvých rohlíků, bulek a muffinů.
Plně automatická pekárna je vybavena 16 přednastavenými programy. Upéct chleba si můžete ve třech různých velikostech a zároveň si lze zvolit ze tří úrovní zbarvení kůrky. Skleněný otvor ve víku umožňuje kontrolu pouhým pohledem. Oceníte také praktickou funkci odloženého startu, se kterým bude příprava čerstvého chleba dokonale načasovaná.
ETA Delicca II MAX hravě zvládne chleba, ale i další pečivo. Díky praktickým pečicím formám si můžete vychutnat domácí rohlíky, bulky a muffiny. Vše lze samozřejmě připravit v klasické, celozrnné nebo bezlepkové variantě. V nabídce přednastavených programů naleznete i ty pro rohlíky, bulky a muffiny. Pečení bude hračka!
Výběr programů a příslušných funkcí provedete za pomoci dotykového ovládání, nechybí ani přehledný displej zobrazující stav přípravy. Nachází se na přední straně přístroje, takže ho budete mít stále na očích.
Manipulace se spotřebičem je velmi snadná. Pečicí formy jsou vybaveny sklopným držadlem a lze je ze zařízení zcela vyjmout. Formy jsou navíc opatřeny i antiadhezním nepřilnavých povrchem, těsto se díky tomu nepřipeče a údržba je velmi jednoduchá.
Domácí pekárna ETA Delicca II Max se může pochlubit také dalšími praktickými funkcemi. Na možnost přidání dalších ingrediencí vás upozorní zvukový signál, v případě potřeby lze tuto funkci vypnout. Zaujme vás také funkce automatického udržování teploty po dobu až 60 minut, velmi praktická je také paměť při výpadku elektrické energie, abyste nastavení nemuseli znova volit. Po zapnutí přístroje se ovládací panel pekárny automaticky zabezpečí proti nežádoucí manipulaci.
Spolu s pekárnou ETA Delicca II Max naleznete v balení dvě pečicí formy na chleba, pečicí formu na muffiny, rohlíky i na bulky, dva hnětací háky, odměřovací lžíci a odměřovací pohárek.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Domácí pekárny |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Maximální kapacita: | 1500 g |
Počet programů: | 16 |
Příkon: | 850 W |
Výrobce: | ETA |
pizza pec • napětí 220V ~ 240V / 50Hz • velikost ø 40 cm • výkon 1200 W • až 8 mini pizz • indikátor zahřátí
pec na pizzu pro 6 osob • vhodné pro mini pizzy i velké pizzy • keramická kopule • automatický termostat • vhodné i na pečení cukroví • výkon 1000 W
šablona na vykrajování těsta • rychlé pečení • speciální keramická kupole • snadné čištění • materiál keramika, ocel • 6 stěrek • průměr talíře ø40 cm • indikátor napájení
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.