Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 799 Kč
Elektrická odsávačka mateřského mléka ETA MIMI 1306 90000 / LCD displej / 9 úrovní výkonu / bílá/mintová
Elektrická odsávačka mléka ETA Mimi 1306 90000 vám ušetří čas a zajistí maximální pohodlí. Díky dvoufázovému odsávání a 9 úrovním intenzity bude celý proces přirozený a účinný. Odsávání je diskrétní a tiché. Určitě se nestane, že byste své okolí rušili.
Ovládání je snadné a rychlé a s přehledným LCD displejem budete mít veškeré informace vždy na očích. Přístroj je vyroben z bezpečných materiálů, které neobsahují BPA. Vybavena je i ochranou proti protékání mléka do hadice a motoru, což zaručuje dlouhou životnost.
Vlastnosti
Jednou z šikovných vychytávek odsávačky ETA Mimi1306 90000 je funkce paměti. Zapamatuje si vaše poslední volby, nebude tak potřeba ji neustále znovu nastavovat. Odsávání bude díky funkci pauzy a automatického vypnutí po 30 minutách nejen efektivní, ale také zcela bezpečné a pohodlné.
Vhodná i při cestování
Omezovat se nemusíte ani při cestování. Odsávačka ETA Mimi je kompaktních rozměrů, můžete ji tak jednoduše sbalit a vzít kamkoli s sebou. Baterie zvládne pracovat až 2,5 hodiny, následně ji dobijete pomocí USB kabelu.
Parametry
Kategorie: | Dětské doplňky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | ETA |
Barva: | Bílá, mintová |
Displej: | LCD displej |
Počet úrovní výkonu: | 9 |
Napájení: | USB kabel |
Automatické vypnutí: | Ano |
Typ: | Elektrická |
dětská bezpečnostní ohrádka • materiál kov • barva šedá • 6 panelů • snadná montáž • dveře otevíratelné v obou směrech ...
bezpečnostní dětská zábrana • materiál kov • barva černá • výška 71 cm • vhodné pro děti do 24 měsíců • zaoblené měkké rohy • bezpečnostní zámek • možnost prodloužení ...
teepee stan • materiál cypřišové dřevo • barva přírodní, šedá, modrá • voděodolné • povrchová úprava materiálu • uzamykatelný závěs z polypropylenu ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.