Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 019 Kč
Elektronické trafo Direct Signs pro LED profily / 150 W / 24 V / IP67 / šedá
Elektronické trafo je moderní transformátor, který usměrňuje elektrický proud pro připojení LED profilu. Transformátor udržuje stálé napětí 24 V a vyniká svým malým rozměrem. Transformátor využijete pro vnitřní použití v místnostech, jako je kuchyně nebo obývací pokoj, stejně jako pro venkovní použití pro terasová a nástěnná svítidla.
Parametry
Kategorie: | Další elektro prodej |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Direct Signs |
Barva: | Šedá |
Výkon: | 150 W |
Napětí: | 24 V |
Třída ochrany: | IP67 |
ovládání světel • dálkové • barva bílá • napájení baterie (CR2032) • Zigbee 3.0 • provozní teplota 0 - 45 °C ...
bezdrátové připojení • můžete spravovat až 4 brány nebo garáže • až 50 uživatelů • napájení z baterie nebo 12-24 V AC/DC • spravujte vše z aplikace
přenosná herní konzole • 7" (17,8 cm) Full HD displej se 120 Hz • procesor AMD Ryzen Z1 Extreme (8jádrový – až 5,1 GHz) • úložiště SSD 512 GB • operační paměť 16 GB • výdrž na nabití až 7 hodin • slot pro paměťové karty • Wi-Fi 6E • Bluetooth • USB-C • 3,5 mm jack • čtečka otisku prstů • operační systém Windows 11 ...
okenní/dveřní senzor • detekce otevření a zavření oken/dveří pomocí magnetického kontaktu • přímé párování až s 8 term. hlavicemi Basic (HmIP-eTRV-B) • bezdrátová komunikace přes šifrovaný protokol • podpora Home Connect Plus • napájecí zdroj 2× 1,5V LR03 (mikro/AAA) • proudový odběr max. 35 mA • životnost baterií 4 roky (obvykle) • stupeň krytí IP20 • provozní teplota –10 až +50 °C • rozměry elektronické jednotky 10,2 × 1,8 × 2,5 cm • rozměry magnetického kontaktu 48 × 11 × 13 mm • pracovní frekvence 868,0–868,6 MHz; 869,4–869,65 MHz • bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru) 200 m
vysílačky • 2 kusy • dosah 7 km • 8 kanálů • 38 podkanálů • barva bílá, černá • kapacita akumulátoru 800 mAh • displej s podsvícením • indikátor vybité baterie • ovládání hlasitosti • vestavěná svítilna • vestavěná baterie • pohotovostní doba (až 24 hod.) ...
zvonek s vestavěnou kamerou • bezdrátový přijímač • 3,5 " velká obrazovka • spojení mezi zvonkem a přijímačem do 50 m • možnost rozšíření až na 4 bezdrátové zvonky • obousměrná komunikace
pomůcka na spaní • pro kojence, děti i dospělé • USB • časovač (10, 30, 60 min.) • automatické vypnutí • materiál ABS plast • pulzující světelná projekce • 4 přírodní zvuky a 2 okolní zvuky ...
nabíjecí stanice • kapacita baterie 1 440 Wh • max. výkon 2000 W (špičkový výkon 4000 W) • solární vstup 600 W • typ solárního konektoru XT60 • 4× USB-C • 1× 12V zásuvka • 6× 230V zásuvka • aplikace v telefonu • životnost 6 000 cyklů (při 60% kapacitě) • 6,1" displej • funkce nepřerušitelného zdroje napájení (UPS) • technologie GridFlow pro rychlé nabíjení • patentovaná technologie PVMax pro rychlé solární nabíjení ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.