Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 599 Kč
Fitness náramek Evolveo Fitband B5 (FTD-B5) / 0,96" (2,4 cm) OLED displej / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá
Fitness náramky v dnešní době zdobí zápěstí milionů lidí po celém světě. Buďte in a pořiďte sobě nebo svým blízkým náramek Evolveo Fitband B5, který vám pomůže udržovat přehled o celodenní aktivitě. Na přehledném displeji s vysokým jasem najdete aktuální datum a čas, ale můžete zobrazit také počet kroků, vzdálenost, spálené kalorie a další údaje.
Náramek vás sám vyzve k aktivitě, když usoudí, že už se delší dobu nehýbete. Pokud se chystáte ke sportu, zvolte si z nabídky sportovních režimů, aby náramek měřil ještě více údajů a dodal vám ještě více informací o průběhu cvičení, vašich aerobních zónách, tepové frekvenci a podobně.
Pomocí Bluetooth snadno a rychle spárujete náramek se svým chytrým telefonem. Následně na displeji náramku uvidíte informace o příchozích hovorech, SMS zprávách, e-mailech, ale také notifikace z kalendáře či aplikací. Náramek poslouží také k upozornění na potenciální ztrátu telefonu (anti-lost). Baterii dobijete snadno přes USB. Na jedno nabití zajistí až 15 dnů provozu, abyste nemuseli nosit adaptér všude s sebou.
S náramkem budete mít každý den přehled o své aktivitě. Přístroj vám na zápěstí zobrazí aktuální počet kroků, ušlou vzdálenost, spálené kalorie a mnoho dalšího. Displej o velikosti 0,96" je přehledný a jasně čitelný i při přímém slunečním záření.
Vyberte si z nabídky sportovních režimů pro ještě přesnější měření vašeho cvičení. Nechybí zde cyklistika, běh, turistika, plavání, chůze, posilovna a mnoho dalšího. Díky krytí IP68 si náramek bez obav můžete vzít i do vody.
Nechejte telefon doma. Díky GPS modulu vám sám náramek změří vzdálenost, trasu, převýšení a další hodnoty při procházkách a dalších outdoorových aktivitách. Zvládne také ukázat průměrné tempo, rychlost, aerobní zóny a podobně.
Po spárování náramku s telefonem přes Bluetooth si můžete aktivovat zasílání upozornění na displej náramku. Vždy tak budete mít přehled o tom, když vám někdo volá, kdykoliv přijde SMS zpráva nebo notifikace z různých aplikací.
Ovládání nikdy nebylo snazší. Celé menu máte k dispozici v českém jazyce, díky čemuž je nastavení i následná manipulace s náramkem snadná a intuitivní pro všechny věkové kategorie.
Parametry
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Bluetooth: | Bluetooth 4.0 |
Kapacita akumulátoru: | 120 mAh |
Kompatibilní operační systémy: | iOS |
Materiál pouzdra: | Polykarbonát |
Materiál řemínku: | Silikon |
Odolnost: | voděodolné dle IP68 |
Operační systém: | Vlastní OS |
Rozlišení displeje: | 160 x 80 px |
Úhlopříčka displeje: | 0,96" (2,4 cm) |
Výrobce: | Evolveo |
Kompatibilní OS: | Android |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.