Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá

Sleva 20% s kódem: IPRICE20
999 Kč –43 %
Snímek obrazovky 2024 03 04 201203
Loading...
Fitness náramek • 0,96" • barevný 160 x 80 px • krokoměr • senzor srdečního tepu • kalorie • čas • krokoměr • měření tepové frekvence • měření vzdálenosti • spánková aktivita • vibrace • výpočet spálených kalorií • Bluetooth 4.0 • výdrž baterie až • IP68 ... Přečíst celý popis
999 Kč –43 % 567 Kč Vyberte ze 2 variant
454 Kč s kódem: IPRICE20

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá

Varianta FITF2/ROZBALENO

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena999 Kč

Cena dnes
567 Kč
s kódem: IPRICE20
454 Kč
Varianta: ivi1
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do: 26.3.2025
Záruka 12 měsíců
Thumbnail Image
Product Image

Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá

Varianta FITF2/ZANOVNI

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena999 Kč

Cena dnes
567 Kč
s kódem: IPRICE20
454 Kč
Varianta: ivi2
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do: 26.3.2025
Záruka 12 měsíců

Detailní popis produktu

Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá

Buďte v kondici s fitness náramkem iGET FIT F2. Pohodlně se nosí, má hmotnost jen 25 gramů a s krytím IP68 se nebojí prachu ani vody. Hodí se na běh, kolo, chůzi i plavání, při kterých změří všechny důležité parametry jako je váš tep, vzdálenost, spálené kalorie či počet kroků. Ty pak můžete pomocí aplikace vyhodnotit a posunout své limity zase o kus dále. 

Ideální pro sportovce vytrvalce 

Fitness náramek iGET FIT F2 je perfektní pomocník pro monitorování parametrů jako je počet kroků, uražená vzdálenost, tep či počet spálených kalorií. Vybírat můžete z pěti režimů dle typu pohybu, mezi kterými je chůze, běh, pěší turistika, ale i kolo či plavání. 

Pomocník pro dosažení sportovních cílů 

Pokud to myslíte s tréninkem vážně a vedete si tréninkový deník například prostřednictvím portálu STRAVA nebo Google Fit, budete nadšení z možnosti sdílení naměřených hodnot na daných portálech. Díky tomu můžete sledovat dlouhodobý vývoj vaší fyzičky a porovnat, jak moc se zlepšujete. 

A kolik kroků uděláte denně vy? 

Chůze je pro člověka nejpřirozenějším pohybem, který bychom neměli zanedbávat, a za den bychom měli udělat alespoň 6 000 kroků. Při současném sedavém způsobu života to ale může být občas problém. Změřte si, jak jste na tom s náramkem iGET FIT F2. Poctivě zaznamená každý váš krok a bude vás motivovat k pravidelné procházce. 

Výdrž a odolnost 

Vzhledem k tomu, že je náramek určený na sport, je vybavený odolným krytím IP68. To znamená, že odolá prachu i vodě, proto se s ním nemusíte bát ani plavání. Kromě výdrže při zátěži vydrží také jeho baterie. Ta má kapacitu 90 mAh, díky které náramek běží až 14 dní v kuse, a přitom je se svými 25 g lehký jako pírko. 

Změřte si, jak vám to tepe 

Měření tepové frekvence je velmi užitečné pro posunutí vaši výkonosti i pro hubnutí. Náramek iGET FIT F2 to s přehledem zvládá jak na suchu, tak ve vodě a bez nutnosti nošení nepříjemného hrudního pásu. Svoji tepovku můžete během tréninku sledovat přímo na náramku, nebo na telefonu prostřednictvím aplikace. 

Abyste se vyspali do růžova 

Přemýšlíte, proč se někdy probouzíte jako znovuzrození a někdy zase jako zmlácení? Zkuste si s iGET FIT F2 změřit kvalitu svého spánku. V mobilní aplikaci vám poskytne údaje o délce jednotlivých fází spánku (hluboký, lehký spánek, probuzení), ze kterých pak můžete zjistit, v čem je příčina. 

Perfektní přehled o všem 

Všechny změřené parametry z tréninku si můžete zobrazit na samotném náramku díky 0,96“ displeji (160 x 80 px). Náramek lze také spárovat s mobilním telefonem, takže pak můžete prohlížet nová upozornění z aplikací jako je Facebook, WhatsApp, Viber či Skype. Po jejich přečtení se samy smažou a zůstanou jen v telefonu. Kromě toho náramek slouží i jako klasické hodinky, protože ukazuje aktuální čas. 

Při běhu už nezmoknete 

Mějte aktuální přehled, jaké je zrovna počasí. V mobilní aplikaci nastavíte místo, kde se nacházíte a po synchronizaci s náramkem budete mít aktuální předpověď počasí doslova stále při ruce. 

Šikovná aplikace a úložiště 

Abyste si náramek iGET FIT F2 mohli užívat naplno, je potřeba ho spárovat s aplikací iGET GO. Ta nabízí nejen přehled všech sportovních aktivit a naměřených hodnot, ale díky ní také můžete náramek nastavit dle potřeb, připojit na Cloud pro zálohu dat nebo online aktualizovat jeho firmware. Aplikace také umožňuje prohlížet a vyhodnocovat vaše sportovní aktivity nebo je sdílet s dalšími portály jako je již zmíněná STRAVA apod. Současně je možné data zobrazit v aplikaci Zdraví v iOS. 

Udrží vás aktivní 

Jak už bylo zmíněno, náramek dokáže monitorovat váš sportovní výkon, ale také vás může na leccos upozornit. Díky speciálním funkcím vám dá signál, například když už moc dlouho sedíte u počítače či jste se dlouho nenapili. Pomocí aplikace pak můžete náramek vysledovat, když se někam zatoulá, nebo nastavit až 5 rozdílných notifikací, které vás v nastavený čas pomocí zvuku a vibrací upozorní. 

Rychlé propojení s telefonem 

Svůj náramek iGET FIT F2 můžete spárovat se svým telefonem pomocí technologie Bluetooth 4.0. Je to pohodlný, rychlý a hlavně bezdrátový způsob, jak obě zařízení synchronizovat a přenášet mezi nimi naměřená data. Veškeré naměřené údaje jsou pouze orientační a nelze je použít pro lékařské účely. 

Parametry

  • Fitness náramek
  • Úhlopříčka displeje 0,96" (2,4 cm)
  • Ovládání dotykové
  • Hranatý ciferník
  • Rozlišení displeje 160 x 80 px
  • Vlastní OS
  • Kompatibilní OS
    • Android
    • iOS
  • Menu v češtině
  • Funkce a monitoring aktivit
    • Čas
    • Měření tepové frekvence
    • Měření vzdálenosti
    • Spánek
    • Výpočet spálených kalorií
    • Krokoměr
    • Vibrace
  • Notifikace z telefonu
  • Vhodné pro aktivity
    • Běh
    • Cyklistika
    • Fitness
    • Plavání
    • Turistika
    • Outdoor
  • NFC Ne
  • Wi-Fi Ne
  • GPS Ne
  • Bluetooth 4.0
  • Senzory
    • Krokoměr
    • Senzor srdečního tepu
    • Spálené kalorie
  • Možnosti SIM Ne
  • Kapacita akumulátoru 90 mAh
  • Běžná výdrž baterie 336 hod.
  • Odolnost voděodolné dle IP68
  • Velikost univerzální
  • Materiál řemínku silikon
  • Materiál pouzdra plast
  • Vyměnitelný náramek Ne
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 2 x 25 x 1,8 cm
  • Rozměry balení (Š x V x H) 8,5 x 3,2 x 16,5 cm
  • Hmotnost výrobku 0,025 kg
  • Hmotnost balení 0,2 kg

Obsah balení

  • Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá s řemínkem
  • Nabíjecí kabel

Parametry

Kategorie: Chytré hodinky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Bluetooth: Bluetooth 4.0
Kapacita akumulátoru: 90 mAh
Materiál pouzdra: Plast
Materiál řemínku: Silikon
Operační systém: Vlastní OS
Ovládání: Dotykové
Rozlišení displeje: 160 x 80 px
Úhlopříčka displeje: 0,96" (2,4 cm)
Výrobce: iGET
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
Snímek obrazovky 2024 03 04 201203

Fitness náramek iGET FIT F2 (84000428) / 0,96" (2,4 cm) / 160 × 80 px / Bluetooth 4.0 / černá