Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 399 Kč
Běžná cena1 399 Kč
Běžná cena1 399 Kč
Běžná cena1 399 Kč
Fitness náramek Niceboy X-Fit GPS (xfit-gps) / 160 mAh / 0,96" (2,4 cm) / IP67 / GPS / černá
Niceboy X-Fit GPS je moderní fitness náramek, který vás oslní svou elegancí i multifunkčností. Jedná se o stylový módní doplněk, který se zároveň stane vaším sofistikovaným osobním trenérem. Získáte s ním dokonalý přehled o své fyzické aktivitě a ještě budete díky němu pohodlněji ovládat svůj mobilní telefon.
Zařízení je vybaveno elegantním tmavým páskem a barevným displejem (OLED) o úhlopříčce 0,96". Navíc se také může pochlubit oficiální certifikací IP67, která zaručuje jeho plnou odolnost vůči prachu a vodě. Díky tomu vám může dělat společnost i při běhání v dešti.
Běh, lyžování i turistika
Svůj fyzický výkon můžete s tímto fitness náramkem sledovat při běhu, cyklistice i třeba lyžování. K dispozici zde totiž máte celkem 22 režimů pro rozličné sportovní aktivity. Na základě zvoleného sportu zařízení přesně spočítá, kolik kalorií spálíte či kolik kilometrů urazíte. Své pokroky přitom můžete detailně analyzovat ve speciální chytré aplikaci, která je dostupná v češtině. A pokud přístroj usoudí, že už jste se dlouho nevěnovali žádné fyzické aktivitě, dokáže vás na nečinnost upozornit.
Tento náramek je také vybaven integrovaným GPS modulem. Po tréninku si tak můžete prohlédnout přesnou mapu s trasou vašeho běhu a k dispozici máte i rozbor tempa, rychlosti či převýšení.
Díky speciálnímu senzoru vám náramek Niceboy X-Fit GPS dokáže změřit srdeční tep. Naměřené hodnoty vám pak naservíruje ve formě přehledného grafu. V noci pak bude monitorovat kvalitu vašeho spánku.
Fitness náramek můžete bezdrátově propojit se svých chytrým telefonem. Přímo na zápěstí pak dostáváte informace o příchozích hovorech, zprávách či notifikacích sociálních sítí. Kromě toho pak také můžete za pomoci náramku ovládat přehrávač hudby či fotoaparát smartphonu. A skvělou vychytávkou je také funkce hledání telefonu – pokud nevíte, kam jste mobil založili, náramek vám jej pomůže najít. Zařízení je kompatibilní s přístroji s operačními systémy Android (4.3 nebo novější) i iOS (8.3 nebo novější).
Zásluhou výkonné baterie vám fitness náramek Niceboy X-Fit GPS vydrží na jedno nabití až 10 dnů. Nabití celého zařízení pak trvá jen 2,5 hodiny. Zajišťuje jej USB konektor, který je umístěný přímo v náramku.
Parametry
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Bluetooth: | 4.0 |
Kapacita akumulátoru: | 160 mAh |
Možnost nabíjení - konektor: | USB |
Odolnost: | voděodolné dle IP67 |
Operační systém: | Vlastní OS |
Ovládání: | Dotykové |
Tvar ciferníku: | Hranatý |
Typ displeje: | OLED |
Úhlopříčka displeje: | 0,96" (2,4 cm) |
Výrobce: | Niceboy |
Kompatibilní OS: | Android |
Vhodné pro aktivity: | Běh |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.