Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 999 Kč
Flexibilní samolepící barevný LED pásek Osram Smart+ / venkovní / 4,88 m / funkce stmívání
Vaše zahrada bude nádherně osvětlená to díky flexibilnímu samolepícímu barevnému LED pásku Osram Smart+, kde si můžete zvolit až z 16 miliónů barev tu pravou, která se vám právě bude líbit. Díky tomuto osvětlení vytvoříte to pravé prostředí pro každou příležitost.
Vlastnosti
LED pásek je dokonalým, designovým prvkem jako stvořený pro vaši zahradu. Kam si ho umístíte, záleží čistě na vás, skvěle se bude vyjímat jako oživení pergoly nebo třeba kolem cestiček pro lepší orientaci. Nespornou výhodou je i ušetření až 80% energie, ve srovnání s klasickými žárovkami. Pásek je přizpůsobený venkovnímu prostředí, takže je voděodolný a má zvýšenou odolnost i proti prachu. Jeho délka je 4,88 m.
Jednoduché a snadné nastavení a ovládání
Díky snadnému a naprosto intuitivnímu ovládání, zvládne jeho obsluhu prakticky kdokoliv. Stačí propojit LED pásek přes technologii ZigBee s bránou Osram LIGHTIFY Gateway, aplikaci LIGHTIFY si naistalovat na své chytré zařízení a je hotovo. Další možnost je ovládání přes jiný kompatibilní systém Smart Home.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | LED pásky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Typ produktu: | LED pásek |
Výkon: | 24 W |
Výrobce: | Osram |
Životnost: | až 20000 hod. |
energetická třida: | A |
Funkce stmívání: | Ano |
ovládání pomocí chytrého zařízení: | Ano |
počet barevných možností: | 16 miliónů |
LED pásek • pro televizory s úhlopříčkou 75" a větší • multicolor + odstíny bílé barvy • vyžaduje Hue Bridge a Hue Sync Box • barevné přechody • světelné efekty • 45° projekce v reálném čase • snadná instalace • příkon 20 W • životnost 25 000 hod • svítivost 1 100 lm • krytí IP20 • silikonový materiál • použití v interiéru ...
LED pásek • určeno k venkovnímu použití • odolnost IP65 (pásek), IP44 (zdroj napětí) • Wi-Fi • délka 3 m • studené i teplé bílé světlo • možnost stmívání • cca 16 mil. nastavitelných barev • kompatibilní s mobilní aplikací Ledvance SMART+ WiFi App • možnost hlasového ovládání (Google Assistant nebo Amazon Alexa) ...
LED pásek • vnitřní použití • napětí 230 V • délka 1,875 m • IP20 • 1 200 lm • Bluetooth • spotřeba energie 24 W
prodlužovací LED pásek • rozšíření základní sady (prodává se samostatně) • délka 1 m • Wi-Fi • bílé i barevné světlo (16 milionů barev) • funkce stmívání • svítivost 800 lm • podpora hlasových asistentů • funguje se zkratkami Apple Siri • možnost prodloužení až na 10 m ...
Smart LED pásek • Délka 2 m • 340 lumenů • Životnost 50000 hodin • 16 miliónů barev • Přímé ovládání v technologii Bluetooth ..
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.