Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena8 269 Kč
GPS hodinky Suunto 9 Peak Pro All Black (SS050807000) / 1,2" / IP68 / černá
Suunto 9 Peak Pro jsou chytré sportovní hodinky dotažené k dokonalosti. Suunto dokázalo prodloužit jejich výdrž až na 21 dní, zrychlit reakce s novým čipsetem (až 2×) a také poskytnout ještě více funkcí s novým UI.
Ještě více přitom excelují i přesností GPS (včetně turn-by-turn navigace), kdy nově využívají dat hned ze 4 systémů, stejně jako nabídnou ještě více sportovních režimů (97), včetně šnorchlování s ukazatelem hloubky až do 10 metrů nebo měření běžeckého výkonu nově rovnou ze zápěstí bez nutnosti využívat (Stryd POD).
O mimořádné odolnosti pak svědčí i plnění armádních certifikací, stejně jako safírové sklíčko, které téměř nejde poškrábat.
Výdrž 21 dní
Suuntu se podařilo výrazně prodloužit výdrž na nabití, která nově činí až 21 dní běžného použití (v režimu GPS je to pak 40 hodin). Navíc hodinky podporují technologii rychlého dobití, kdy dočerpají energii během jediné hodiny!
Šnorchlování až do hlouby 10 metrů
O mimořádné odolnosti svědčí nejen kvalitní zpracování (včetně safírového sklíčka), ale také plnění vojenských standardů. Dokonce podporují režim šnorchlování s ukazatelem do hloubky až 10 metrů.
Turn-by-turn navigace
Se Suunto 9 Peak Pro se můžete vydat prozkoumávat trasy, které neznáte. Mají totiž integrovanou navigaci turn-by-turn, která vám umožní odhalit nové trasy a vždy vás spolehlivě dovede zpět.
Prvotřídní GPS
Výrazně byla vylepšena GPS, když nově dokáže přijímat signál ze čtyř systémů a až 32 satelitů současně. Přesná lokalizace v otázkách vteřin je tak jistotou i v náročných podmínkách – například v rušném městě během maratonu či naopak v hustě zarostlém lese.
Parametry
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Suunto |
Barva: | černá |
Úhlopříčka displeje (palce): | 1,2" |
Kompatibilní operační systémy: | Android, iOS |
Běžná výdrž baterie: | 12,5 dní |
Odolnost: | voděodolné dle IP68 |
Rozlišení displeje: | 240 × 240 |
chytré hodinky • 1,4" (3,5 cm) Retina AMOLED displej • dotykové/tlačítkové ovládání • Bluetooth 5.0 • NFC • GPS • platební systém Google Pay • akcelerometr • gyroskop • barometr • senzor srdečního tepu • měření okysličení krve • výpočet spálených kalorií • krokoměr + měření vzdálenosti a rychlosti • spánek • notifikace • běh, cyklistika, fitness, jóga, plavání a další • voděodolné dle IP68 + MIL-STD-810G • výdrž až 45 dní • kompatibilní s Android 6.0/iOS 13.0 a vyšší ...
chytré hodinky • 1,47" Super AMOLED displej • dotykové/tlačítkové ovládání • Bluetooth 5.3 • NFC • Wi-Fi • GPS • barometr • akcelerometr • gyroskop • senzor srdečního tepu • výpočet spálených kalorií • krokoměr + měření vzdálenosti • kompas • spánek • notifikace • ovládání telefonu • výdrž až 40 hodin • odolnost vůči vodě a prachu IP68 • kompatibilní s Android
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.