Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 099 Kč
Herní headset Turtle Beach Recon 70X Black pro Xbox One / 3,5 mm jack / 20 - 20000 Hz / 40 mm měniče / černá/zelená
Tento headset, který je v prvé řadě navržen pro hráče, se vyjímá nejen pohodlím i po několikahodinovém hraní, ale také excelentním zvukem, který přináší 40 mm měniče s frekvenční odezvou 20 Hz až 20 kHz a praktickým připojením přes 3,5 mm jack. To přináší velkou výhodu v multiplatformní kompatibilitě s konzolemi, PC, ale i mobilními zařízeními.
Sluchátka také excelentně izolují od okolních ruchů a nabízí sklopný mikrofon, díky němuž se se spoluhráči vždy domluvíte i během intenzivní akce během vteřiny. Praktické pak je, že ovládací prvky jsou přímo na sluchátkách. Sluchátka se navíc chlubí certifikací Surround Sound Ready pro Xbox One, abyste si na konzoli od Microsoftu mohli užít ještě působivější audio.
Vlastnosti
Sluchátka jsou krásně lehká a mají příjemné polstrování, abyste se cítili v naprostém pohodlí i po intenzivních herních bitvách.
K dispozici je také vysoce citlivý mikrofon, abyste si se spoluhráči perfektně rozuměli. Můžete jej ale samozřejmě ztlumit a během doby, kdy jej nepoužíváte, sklopit, aby vám nepřekážel.
Garancí úžasného zvuku jsou 40mm reproduktory, díky nimž vás hry, filmy i seriály nebo hudba ještě více pohltí.
Velký podíl na tom má i perfektní izolace zvuku díky náušníkům ze syntetické kůže v kombinaci s paměťovou pěnou. Toto spojení stojí také za dunivějšími basy a větším pohodlím.
Multiplatformní kompatibilita
Sluchátka mají 3,5 mm jack – lze je tak používat v kombinaci s PC, PS4, Xboxem One, Nintendem Switch i mobilními telefony, tablet atp.
Tento headset je navržen tak, abyste si s ním mohli vychutnat prostorový zvuk systému Windows Sonic a hry, filmy i hudba byly ještě živější.
Parametry
Obsah balení
bezdrátová sluchátka • výdrž až 60 h • frekvence 6 Hz až 22 kHz • citlivost 106 dB • impedance 60 ohmů (pasivní) • odolný povrch • 42mm měniče • Bluetooth 5.2 • integrovaný mikrofon MEMS • technologie ANC pro potlačení okolního hluku • kodeky SBC, AAC, aptX, aptX adaptive, Low-latency audio
herní sluchátka • barva černá • vestavěný mikrofon • dvojitě vyztužený kabel • délka kabelu 1,2 m • konektor 3,5 mm jack • materiál náušníků paměťová pěna • ovládání hlasitosti ...
bezdrátová sluchátka • výdrž až 8 hod • frekvence 10 Hz až 22 kHz • impedance 24 ohmů • odolnost IPX7 + IPX5 • Bluetooth 4.2 • integrovaný mikrofon • magnety pro propojení sluchátek
bezdrátová sluchátka • výdrž až 8 hod • frekvence 10 Hz až 22 kHz • impedance 24 ohmů • odolnost IPX7 + IPX5 • Bluetooth 4.2 • integrovaný mikrofon • magnety pro propojení sluchátek
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.