Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 599 Kč
Herní podložka Roccat Sense Aimo XXL ROC-13-371 / látková / černá
Měkká podložka pod myš s LED RGB podsvícením. Měkká podložka z kvalitního materiálu má povrch optimalizovaný pro rychlost a kontrolu, krerý zajišťuje nejvyšší přesnost v každé hře. Díky optimalizaci pro všechny typy senzorů, herních stylů a nastavení citlivosti nabízí plnou odezvu a efektivitu.
Textilní povrch poskytuje vynikající vyváženost přesnosti a rychlosti ovládání. Každý pohyb myši se promítá do přesného pohybu kurzoru, díky kterému získáte nejvyšší přesnost i během nejintenzivnější hry.
Díky svému RGB osvětlení podložka pod myš nabízí tu správnou zábavu a rozmanitost, kterou každý herní počítač potřebuje. Kombinace stylovosti a odolnosti znamená, že podložka je skvělou volbou pro hráče, kteří chtějí design i výkon.
Podložka trvale přilne k jakémukoli povrchu, na kterém je umístěna, aniž by se pohybovala v nejméně vhodných okamžicích.
Podložka zajišťuje sledování pohybu na celé ploše a zajišťuje spolehlivé a úplné ovládání hry bez ohledu na to, zda používáte myš s nízkou nebo vysokou citlivostí, laserovou nebo optickou.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Další IT příslušenství |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Materiál: | Látka |
Podsvícení: | RGB |
Výrobce: | Roccat |
Protiskluzová: | Ano |
Velikost podložky: | XXL |
Ultratenká plastová herní podložka pod myš • protiskluzová silikonová základna • tloušťka 5mm • 11"x13" • barva černá ...
internetová brána • Wi-Fi • Zigbee 3.0 • připojení až 40 zařízení • napájení z USB • podpora Android, iOS • aplikace Nedis SmartLife • nízká spotřeba energie ...
napájecí síťový adaptér • 65 W • výstupní napětí 19 V • barva černá • ochrana proti přepětí, přehřání, probíjení, přetížení ...
síťový přepínač • 24 LAN portů • barva černá • max. spotřeba 444,1 W • velikost vyrovnávací paměti 512 KB • LED indikátory • kapacita přepínání 52 Gbit/s • ventilátor ...
Maximální přenosová rychlost 2,4 Gb/s • Podporované režimy Extender • Podpora IPv6 • Dosah 300 m • Drátová připojení RJ-45 (Ethernet) • Bezdrátová připojení Wi-Fi • Pásma WiFi 2,4GHz • Počet LAN portů 1x ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.