Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
IP kamera EZVIZ BC1 (Add-on ONLY) / 128°/ 256 GB / bílá
EZVIZ BC1 je bezpečnostní přídavná kamera, která vám ochrání váš majetek před nezvanými hosty a výtržníky. Kamera pracuje výborně za každého počasí, díky krytí IP66 dokáže odolat dešti, sněhu i přímému slunečnímu záření. Obraz zaznamenává ve vysokém Full HD rozlišení díky kvalitnímu CMOS senzoru. Na kameru se můžete spolehnout ve dne i v noci. Při nedostatečném osvětlení aktivuje IR přísvit s viděním do vzdálenosti deseti metrů.
Dle vlastních preferencí si můžete vybrat nahrávání online do cloudu nebo na microSD kartu až do velikosti 256 GB. Nahrávat lze pouze na základnu, která není součástí balení. Lze ji však dokoupit.
K provozu kamery nepotřebujete adaptér. Přístroj funguje bezdrátově. Uvnitř se nachází výkonná baterie s kapacitou 12 900 mAh, která vyniká mimořádně dlouhou výdrží. Na jedno nabití vám pozemek ohlídá až celý rok. Kdykoliv začne docházet energie, jednoduše ji nabijete pomocí adaptéru.
Kamera vám bude hlídat objekt ve dne i v noci. V době nedostatečného osvětlení si pomáhá IR přísvitem, který jí zajišťuje viditelnost až do vzdálenosti deseti metrů. Obraz uvidíte ve výborné Full HD kvalitě po celý den, aby vám neunikl žádný detail.
Inteligentní a přesný detektor pohybu dokáže rozpoznat lidský pohyb a bez zpoždění ihned spustí nahrávání.
Bezpečnostní kameru můžete používat venku za každého počasí. Nabízí krytí IP66, takže odolá dešti, sněhu, sluníčku i silnému větru.
S funkcí obousměrné komunikace se můžete jednoduše bavit s osobou, která stojí v blízkosti kamery. Skvěle se hodí pro uklidnění domácích mazlíčků nebo jako dětská chůvička.
Do kamery si můžete nahrát krátké desetivteřinové zprávy, abyste měli pro příchozí osoby vždy příjemný a jedinečný uvítací vzkaz.
Kamera funguje bezdrátově, k její instalaci proto nepotřebujete žádné kabely. Stačí ji pouze připojit k Wi-Fi síti, upevnit magnetickou základnu a připevnit kameru, která vám ihned začne hlídat zvolený prostor.
Záznam obrazu lze ukládat třemi různými způsoby. Buď vložte dovnitř microSD kartu až do velikosti 256 GB (možné jen na základně), nebo zvolte nahrávání do cloudu, abyste se k záznamu uloženému online dostali kdykoliv a odkudkoliv.
Stáhněte si do svého telefonu aplikaci EZVIZ a získejte nad kamerou naprostou kontrolu. Můžete sledovat záběry živě i poslouchat zvuk, přibližovat a oddalovat scénu nebo získat přístup k historii uložených videí. Samozřejmostí jsou také upozornění na podezřelou aktivitu.
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Výrobce: | EZVIZ |
Max. rozlišení: | 1920 × 1080 DPI |
Maximální velikost paměťové karty: | 256 GB |
Zorný úhel: | 128° |
Wi-Fi: | Ano |
Vestavěný mikrofon: | Ano |
Pohybový senzor: | Ano |
Noční vidění: | Ano |
hlasitý poplašný signál • hlučnost 85 dB • snadná instalace • teplotní rozsah 5-45 °C • rychlá reakce na pomalu doutnající požáry • materiál plast • barva bílá ...
bezpečnostní kamera • Wi-Fi • rozlišení Full HD (1080p) • pozorovací úhel 180° • kompatibilita Android, iOS • infračervené noční vidění • dosah až 8 m ...
Hombli Smart Motion Sensor • Zabezpečení vašeho chytrého domova pomocí detekce pohybu • Okamžité upozornění prostřednictvím aplikace • Alexa Amazon, Google Assistant, Tuya Smart • Registrační úhel 120° • Dosah Bluetooth 50 m ...
napětí 100-240 V • frekvence 50-60 Hz • Full HD kamera • 1920 x 1080 px • Wi-Fi • Android, iOS • IP66 • stropní kamera
Zabezpečená schránka • Až 100 různých PIN kódů • Bluetooth • Aplikace Smart Life funguje na systémech Android a Ios • Krytí IP65 ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.