Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena7 059 Kč
Běžná cena11 299 Kč
Běžná cena7 059 Kč
Běžná cena7 059 Kč
Běžná cena7 059 Kč
Kapslový kávovar DeLonghi EN640.W Nespresso Gran Lattissima / 19 bar / 1,3 l / 1450 W / bílá
Stiskněte jedno tlačítko a přeneste se do kavárny, kde vás obklopí pohodová atmosféra. Přesně takový dojem ve vás vyvolá kapslový kávovar Nespresso De'Longhi Gran Lattissima EN 640.W, který vám během chvilky naservíruje luxusní, aromatickou a chutnou kávu. Bez námahy a dlouhého čekání. Skoro jako opravdový barista. Tento model má příkon 1450 W a tlak 19 barů pro lahodnou chuť.
Mléčné nápoje, kterým neodoláte
Součástí balení je 0,5 litrová nádobka na mléko, která umožňuje přípravu hned 6 mléčných receptur. V pohodlí domova si tak můžete vychutnat nejen klasické ristretto nebo espresso, ale také lahodné cappuccino, flat white, latte macchiato nebo caffe latte. Pokud toužíte po čemkoliv jiném, jistě oceníte možnost přípravy samotného horkého mléka nebo horké mléčné pěny.
Vlastnosti
Nádržka na vodu má objem 1,3 litru, takže ji stačí doplnit až po několika šálcích. O to je použití kávovaru bezstarostnější! Tento model je opatřen také sběrnou nádobou na použité kapsle – vejde se jich tam 14.
Ačkoliv budete mít k dispozici celou řadu receptur, jejich výběr je velmi snadný. Stačí stisknout jediné tlačítko, o všechno ostatní se postará přístroj. Ideální pro náročné rozkoukávání po ránu i pracovní pauzu, kdy máte ještě hlavu plnou starostí.
Kapslové espresso De'Longhi Gran Lattissima je vybaveno systémem čištění, který sám proplachuje díly mezi jednotlivými přípravami kávy, a to i v nádobě na mléko. Díky tomu budou mít nápoje vždy čerstvou a lahodnou chuť.
Parametry
Kategorie: | Kapslové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Příkon: | 1450 W |
Tlak čerpadla: | 19 bar |
Výrobce: | DeLonghi |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.