Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena607 Kč
Klávesnice Cherry KC 1000 (JK-0800FR-2) / černá
Pokud uvažujete o koupi spolehlivé, přesto cenově výhodné klávesnice, která se stane vaším pomocníkem doma i v rámci kancelářského zaměstnání, neváhejte a zainvestujte do klávesnice Cherry KC 1000. Již na první dobrou vás příjemně překvapí svým elegantně tvarovaným provedením, které dokolane splyne s vaší moderní technologickou výbavou. Mezi neopomenutelné přednosti této klávesnice patří nízká hmotnost 530 g a velmi kompaktní rozměry 458 × 170 × 20 mm – nezabere mnoho drahocenného prostoru na ploše vašeho stolu a snadno se přenáší.
Klávesnice je se svými nízkoprofilovými klávesami, které vašim prstům poskytnou maximální pohodlí, jako stvořená pro celodenní psaní – poslouží vám tak nejen při volnočasovém chatování s přáteli, ale také při vypracovávání školních projektů nebo výkonu náročné kancelářské práce. Zmíněné nízkoprofilové klávesy, které jsou opatřeny membránovými spínači, navíc nevydávají téměř žádný hluk, takže nebudou rušit ve vaší blízkosti se pohybující kolegy.
Klávesnice je navržena tak, aby odolala vysoké pracovní zátěži v prostředí nemocnic, administrativních pracovišť či jiných kancelářských provozů. Klávesy, kterými je osazena, totiž disponují výdrží až 10 milionů kliknutí. K propojení klávesnice a vašeho počítače poslouží 1,8m kabel s rozhraním USB 2.0.
Čas jsou peníze
Čas jsou peníze. I z tohoto důvodu je klávesnice vybavena čtveřicí funkčních kláves – jediným kliknutím tak získáte přístup k důležitým funkcím, jako jsou kalkulačka, e-mail, prohlížeč nebo režim spánku. Součástí klávesnice je také praktická numerická část, díky níž vám půjde psaní číslic rychle od ruky.
Parametry
Kategorie: | Klávesnice |
---|---|
Výrobce: | Cherry |
Barva: | Černá |
Připojení: | Drátové |
Délka kabelu: | 1,8 m |
Typ klávesnice: | francouzská |
Rozhraní: | USB 2.0 |
bezdrátové připojení • odolná proti polití • senzor myši optický • multimediální klávesy • tichý chod kláves • indikace nabití baterie
kancelářská klávesnice • nízkoprofilové klávesy • mechanické spínače • inteligentní podsvícení • US rozložení • max. dosah 10 m • duální připojení (Bluetooth Low Energy, přijímač Logi Bolt USB) • tlačítko pro přepínání mezi zařízeními (až 3) • certifikace Carbon Neutral • kompatibilní s Windows i Mac
kabelová klávesnice • chráněno proti stříkající vodě • nízká hlučnost • multimediální klávesy • délka kabelu 1,8 m
kancelářská klávesnice • 6 multimediálních kláves • chiclet klávesy • membránové spínače • UK rozložení kláves • 1,8 m kabel • 3 klávesy s LED kontrolkami • barva stříbrná ...
extra dlouhý USB kabel • ergonomický design • protiskluzové gumové nožičky • multimediální klávesy
přesné psaní • bezdrátová svoboda • dlouhá výdrž baterie • klávesnice odolná proti polití • snížený hluk kláves • numerická klávesnice • optická myš • měkké pryžové boční úchopy
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.