Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena3 822 Kč
Kontaktní gril Braun CG7040 / 2000 W / nepřilnavý povrch / černá / nerez
Pochutnejte si na grilovaných dobrotách bez ohledu na počasí. S kontaktním grilem Braun CG7040 je to možné. Spotřebič v černo-nerezovém designu využijete při přípravě steaků, zeleniny, zapečených baget i lahodných lívanců. Součástí výbavy je vyjímatelný zásobník na odkapávaný tuk. Grilovací desky a odkapávací misku můžete mýt v myčce nádobí. Při používání zajisté oceníte také tepelně izolované madlo, kterého se můžete bez obav dotknout. Snadno tedy zkontrolujete připravované pokrmy.
Napřilnavé grilovací desky
K dispozici máte vyměnitelné grilovací desky. Záleží tedy jen na vás, kterou desku použijete. Hladké desky se skvěle hodí pro přípravu lívanců, zatímco žebrované desky oceníte zejména při přípravě masa. Samozřejmostí je nepřilnavý povrch, který zabrání připékání jídel a usnadní následné čištění. Gril je možné otevřít až do úhlu 180 stupňů. Nového pomocníka tak můžete umístit na jídelní stůl a vychutnat si grilování s přáteli. Při skladování naopak přijde vhod zámek, který zabrání otevření spotřebiče.
Snadné používání
Kontaktní gril Braun CG7040 je vybaven dvěma nezávislými termostaty. Je tedy možné nastavit odlišnou teplotu pro horní a spodní grilovací desku, a to až do 230 °C. Vše potřebné nastavíte s pomocí otočných ovladačů a dotykových tlačítek. Na displeji můžete následně zkontrolovat zvolenou teplotu.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Elektrické grily |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Maximální teplota: | 230 oC |
Nepřilnavý povrch: | Ano |
Příkon: | 2000 W |
Výrobce: | Braun |
elektrický kontaktní gril • 3 v 1 • příkon 2 200 W • odkapávací nádoba na tuk • LED displej • nastavitelný termostat • rovná a žebrovaná plocha • funkce Sear pro zatažení masa • mobilní aplikace • barva černá/nerez ...
Raclette pro 2 osoby • Gurmánská sada s nepřilnavým povrchem • 2 pánve s bílou rukojetí • Výkon 350 W ...
elektrický kontaktní gril • 3 v 1 • výkon 2200 W • odkapávací nádoba na tuk • termostat • nezávislá regulace teploty • rovná a žebrovaná plocha • 3 automatické programy • 2 typy grilovacích plotýnek – 1x hladká, 1x žebrovaná • funkce Sear pro zatažení masa • mobilní aplikace ...
multifunkční kontaktní gril • barva černá, nerez • výkon 2000 W • regulace teploty • světelná dioda • příslušenství lze mýt v myčce • protiskluzové nožičky • nastavitelná výška horní desky • velikost grilovací plochy 29 x 23 cm ...
elektrický kontaktní gril • 3 v 1 • příkon 2200 W • odkapávací nádoba na tuk • termostat • nezávislá regulace teploty • 3 automatické programy • 3 typy grilovacích plotýnek • funkce Sear pro zatažení masa • teplotní sonda • mobilní aplikace
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.