Naše telefonická infolinka je momentálně vytížená. Pro vyřízení dotazů nás můžete kontaktovat také na e-mailu iprice@iprice.cz. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení!

Kotoučový elektronický zámek pro motocykly Viro Sonar 10 mm Chrome Disc Lock / 199 / senzory pohybu a vibrací / siréna / chrom

3 299 Kč –68 %
Snímek obrazovky 2023 02 07 122026
Loading...
Kotoučový elektronický zámek pro motocykly • LED indikátor a akustické signály • výběr typu zvuku alarmu • poplašná siréna • 2 baterie s dlouhou životností v balení • 3 klíče • ochrana proti stříkající vodě a prachu • uzavírací tyč ... Přečíst celý popis
3 299 Kč –68 % 1 049 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Kotoučový elektronický zámek pro motocykly Viro Sonar 10 mm Chrome Disc Lock / 199 / senzory pohybu a vibrací / siréna / chrom

Varianta VIRO

Stav zboží:

Nové

Běžná cena3 299 Kč

Cena dnes
1 049 Kč
Varianta: ivi0
Poslední kus skladem EAN: 8005344058856
Můžeme doručit do: 6.5.2025

Detailní popis produktu

Kotoučový elektronický zámek pro motocykly Viro Sonar 10 mm Chrome Disc Lock / 199

Kotoučový elektronický zámek s exkluzivním designem Viro, vybavený spolehlivými senzory pohybu a vibrací, které aktivují výkonnou sirénu. Technologický a inovativní - je schopen vizuálně a akusticky signalizovat jakékoli pokusy o vloupání během nepřítomnosti majitele motocyklu a lze jej integrovat se satelitním modulem ochrany proti krádeži VIRO MAS, aby bylo možné ihned přijímat jakékoli alarmové zprávy na váš mobilní telefon. Zvláště vhodné pro chránění motocyklů, zejména těch s velkým motorem.

Mechanické vlastnosti

  • Pochromované monolitické tělo
  • Přihrádka s elektronikou je chráněna proti stříkající vodě a prachu (certifikace IP 54 CEI EN 60529)
  • Uzavírací tyč z cementované, kalené, měděné a poniklované oceli O 10 mm
  • Klíče z nerezové oceli, s ergonomickým úchopem z protiskluzového ABS, dodávány 3, z toho jeden modrý, vybavený praktickým světlem, které osvětluje zámek 
  • Mechanismus pro nezávislou aktivaci elektronických funkcí pomocí tlačítka; chromovaná hlaveň zámku se 6 ocelovými kotouči, krytá poniklovaným ocelovým štítem, zámek klíče (který zabraňuje náhodnému elektronickému uzamčení a aktivaci); ochrana krytu zámku, proti agresi atmosférických činitelů.


Elektronické vlastnosti

  • Napájecí zdroj , který využívá technologii s nízkou spotřebou (2 baterie s dlouhou životností a snadno dostupné baterie) pro maximalizaci životnosti baterie. Baterie jsou již vloženy a lze je snadno vyměnit pomocí dodaného imbusového klíče 
  • Výkonná poplašná siréna, která se aktivuje při neoprávněné manipulaci s motocyklem, na kterém je instalována, nebo se samotným zámkem disku
  • Přizpůsobitelné nastavení výběr typu zvuku alarmu, úrovně citlivosti snímače vibrací , nezávislé nebo současné aktivace snímačů 
  • LED indikátor a akustické signály indikující aktivaci při zavření zámku disku: utrpěly pokusy o vloupání; upozornění "připomenutí"; slabé baterie; úprava funkce

Technické parametry

  • Povrchová úprava chrom
  • Rozměry (ŠxVxH) 11,6 x 3,9 x 7 cm
  • Hmotnost 1,12 kg
  • Hmotnost balení cca 1,4 kg

Obsah balení

  • Kotoučový elektronický zámek pro motocykly Viro Sonar 10 mm Chrome Disc Lock / 199

Parametry

Kategorie: Doplňky do auta
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Chrom
Senzory: Pohybu a vibrací
Výrobce: Viro
Siréna: Ano
Určeno pro: Motocykly
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Snímek obrazovky 2023 02 07 122026

Kotoučový elektronický zámek pro motocykly Viro Sonar 10 mm Chrome Disc Lock / 199 / senzory pohybu a vibrací / siréna / chrom