Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena6 999 Kč
LED televize Smart Tech SMT40N30FC1L1B1 / Full HD / 40" (102 cm) / 1920 x 1080 px / černá
Díky kvalitě obrazu až do rozlišení 1920 × 1080 px zobrazují televizory SAMRT TECH HD jasný a realistický obraz.
Podsvícení obrazu D-LED
Vychutnejte si vynikající čistotu obrazu televizoru Smart Tech s přirozeným a rovnoměrným podsvícením.
Ohromující kvalita zvuku s technologií Dolby Audio
Dolby Audio přináší bohatý, čistý a silný zvuk v domácím prostředí. Dialogy a akustické detaily jsou slyšet jasně a zřetelně. Vychutnejte si ten nejlepší zvuk u filmů, her a hudby!
Různé možnosti připojení
Díky třem konektorům HDMI můžete televizor připojit k satelitnímu přijímači, herní konzoli, přehrávači Blu-ray nebo jakémukoli jinému zařízení vybavenému rozhraním HDMI. Port USB umožňuje přehrávat hudbu, filmy nebo fotografie z paměťového zařízení USB.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Klasické televize |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Frekvence panelu: | 60 Hz |
Rozlišení displeje: | Full HD |
Rozměry pro uchycení (VESA): | 200 x 100 mm |
Technologie displeje: | D-LED |
Úhlopříčka obrazovky: | 40" (102 cm) |
Tuner: | DVB-T/T2/C/S/S2 |
Rozlišení: | 1920 x 1080 px |
Typ tuneru: | Analogový, digitální |
Výrobce: | Smart Tech |
LED televize • 32" (80 cm) • integrovaný DVD přehrávač • HD Ready • 1366 × 768 px • poměr stran 16:9 • DVB-C/S2/T2 • CI+ • PVR • 3× HDMI • 1× USB • sluchátkový výstup • časovač • teletext • VESA 100x100 • barva bílá ...
úhlopříčka obrazovky 32" (81 cm) • rozměry pro uchycení (VESA) 100 x 100 mm • frekvence panelu 60 Hz • HD Ready rozlišení displeje • D-LED technologie displeje • dynamický kontrast 1000000:1 • formát obrazovky 16:9 ...
televize • úhlopříčka 40" (102 cm) • rozlišení 1920 x 1080 px • hudební výkon 20 W • barva černá • frekvence panelu 100 Hz • dynamický kontrast 1000 000:1 • zoom obrazu • 3x HDMI • teletext • rozměry pro uchycení (VESA) 200 x 200 mm ...
LED televize • DVD přehrávač • úhlopříčka obrazovky 28" (71 cm) • barva černá • rozlišení 1366 x 768 px • poměr stran 16:9 • rozměry pro uchycení (VESA) 100 x 200 mm • výstupní výkon 20 W ...
Televize LED • 81 cm • HD Ready • Active Motion 100 (50 Hz) • Direct LED • DVB-T2/S2/C • H.265/HEVC • 3× HDMI • 2× USB • CI+ • VESA 200 × 100 • repro 20 W • DTS HD • DTS TruSurround
10" (26 cm) úhlopříčka • HD televize • HD (1024 x 600 px) rozlišení • DVB-T2 (H.265) • TFT LCD displej • 2 reproduktory • dálkový ovladač • HDMI, AV výstup • USB, AV vstup • možnost upevnění na zeď ...
TV • LED • 1366 x 768 px • 32" (80 cm) • HD Ready • 50/60 Hz • HDMI 3x • USB 2x ...
24" (60 cm) HD Ready • LED displej • rozlišení 1366 × 768 px • DVB-C/S2/T/T2 • kodek HEVC (H.265) – nový digitální standard • MPEG4 • 2× HDMI • 1x USB pro přehrávání médií • Dolby Digital, Dolby Digital Plus • VESA 100 x 100 mm • barva černá ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.