Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena3 290 Kč
Meteostanice Alecto WS-4800 / LCD / 5,5 " / bílá
Hledáte rozsáhlou a přesnou meteostanici pro profesionální použití? Pak je naše WS-4800 vynikající volbou. Můžete si přečíst všechny možné informace o počasí a předpovědi počasí, přičemž na přehledném displeji se současně zobrazují tyto údaje: čas, datum, fáze měsíce, animovaná předpověď počasí, indikace komfortu, tlak vzduchu nebo množství srážek, směr větru, rychlost větru, vnitřní vlhkost, venkovní vlhkost, vnitřní teplota, venkovní teplota a vítr. Zkrátka jste plně informováni.
Robustní a přesná meteorologická stanice
Bezdrátové venkovní senzory 868 MHz jsou namontovány na stožáru, který je velmi robustní. Jako každý produkt Alecto je i tato meteostanice kvalitní za atraktivní cenu. Kromě toho jsou hlavními vlastnostmi tohoto produktu:
Spousta informací z jedné meteostanice
Mysleli jsme také na snadné použití, jako je funkce alarmu s odložením buzení a upozornění, když je baterie téměř vybitá nebo když jste mimo dosah stožáru. Mimochodem, ten dosah je 100 metrů v otevřeném poli. A konečně, zobrazovací jednotka je vhodná pro montáž na stůl a na stěnu. S touto meteostanicí si vyberete chytré, flexibilní a všestranné zařízení a s Alecto si vyberete promyšlený a uživatelsky příjemný produkt vysoké kvality.
Parametry
Kategorie: | Meteostanice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | bílá |
Použití: | vnitřní, venkovní |
Displej: | LCD |
Velikost displeje: | 5,5" |
Automatická synchronizace času: | DCF/RCC |
Komunikační technologie: | RF, frekvence 868 Mhz |
Dosah venku až: | 30 m |
Rozsah otevřeného pole až: | 100 m |
Jednotka zobrazení teploty: | Celsia, Fahrenheita |
Meteostanice • Měří vnitřní a venkovní teplotu • Vždy správný čas (hodiny řízené DCF/RCC) • Má funkci alarmu • Velký a přehledný displej
Meteostanice • LCD displej • 12 hod historie vlhkosti • ukazatel teploty 0 °C – 50 °C • ukazatel vlhkosti 20 % až 95 % • senzor plísní
rádiově řízený srážkoměr • teplota se měří venku i uvnitř • velký LCD displej • rádiová technologie
meteostanice • měření rychlosti větru • vnitřní a venkovní teploty • zobrazení "pocitové" teploty • vnitřní a venkovní vlhkost • funkce alarmu • paměť nejnižší a nejvyšší naměřené hodnoty
podsvícená obrazovka 5,7" • bezdrátový snímač exteriéru až 100 m • měření teploty venku i uvnitř • frekvence 50-60 Hz • TFT LCD
Meteostanice • s inverzním barevným LED displejem • 7 ikon předpovědi počasí • zobrazení vnitřní a vnější teploty
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.