Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena5 075 Kč
Meteostanice Alecto WS5400 / Wi-Fi / 4,8" / bílá
Alecto WS5400 je Wi-Fi meteostanice 8 v 1 s venkovním senzorem a ovládáním aplikací, ideální pro profesionální uživatele. Tato meteostanice s venkovním čidlem je vybavena Wi-Fi připojením a má minimálně 8 čidel na vnitřní a venkovní jednotce. To vám poskytuje přehled o aktuálních místních povětrnostních podmínkách. Všechny hodnoty lze číst na barevném displeji a v aplikaci Smart Life na telefonu, tabletu nebo notebooku. Aplikace Smart Life také umožňuje propojit řadu dalších chytrých zařízení. To umožňuje inteligentním produktům spolupracovat v automatizovaných scénářích.
Klíčové vlastnosti
Profesionální měření
Bezdrátový venkovní senzor a vnitřní jednotka (obrazovka) mají různé vysoce kvalitní senzory, které poskytují úplný a spolehlivý přehled o aktuálních místních povětrnostních podmínkách a vnitřním komfortu - teplota (uvnitř i venku), vlhkost (uvnitř i venku), tlak vzduchu, rychlost větru, směr větru, srážky, UV záření, intenzita světla. Na základě dat a historie v reálném čase se také vypočítá pocitová teplota, tepelný index a rosný bod a také předpověď počasí na příštích 24 hodin. Tato profesionální meteostanice je vybavena srážkoměrem pro záznam množství srážek. Na přání si můžete mimo jiné nastavit řadu alarmů pro maximální a minimální hodnoty teploty, vlhkosti, rychlosti větru a srážek. Meteostanice má paměť s nejnižšími a nejvyššími naměřenými hodnotami.
Vnitřní jednotka se samostmívacím barevným displejem a osvětlením displeje
Vnitřní jednotka je vybavena barevným displejem s úhlopříčkou 4,8". Kromě času a data poskytuje Alecto WS5400 také jasný náhled na historická data a na základě všech těchto dat vytváří své předpovědi počasí. Velká barevná obrazovka má podsvícení, takže je viditelná i ve tmě. Samotný displej je ztlumený, ale jas upravuje automaticky podle prostředí. Když je prostředí tmavé, obrazovka ztmavne. Když je místnost jasná, obrazovka se více rozsvítí. Všechny tyto funkce dělají z meteostanice ideální místo na noční stolek, komodu nebo stěnu.
Pokročilá bezdrátová venkovní jednotka
Venkovní jednotka je vybavena většinou senzorů a může být umístěna venku – nejlépe v otevřeném prostředí – kde senzorům nic nebrání. Ideálně neumisťujte jednotku vedle stěny, protože to může mít vliv na rychlost větru, směr větru a teplotu. Venkovní senzor sdílí registrovaná data bezdrátově s vaší vnitřní jednotkou a aplikací, kterou lze použít na vašem smartphonu, tabletu nebo počítači. Dosah bezdrátového venkovního senzoru je 30 metrů, i když na otevřeném prostranství bez jakýchkoli překážek bude větší.
Parametry
Kategorie: | Meteostanice |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | Bílá |
Počet senzorů: | 8 |
Velikost displeje: | 4,8" (12,3 cm) |
Podsvícení displeje: | Bílé |
Komunikační technologie: | RF frekvence 868 MHz |
Jednotky zobrazení teploty: | Celsia, Fahrenheit |
Připojení venkovního čidla: | Bezdrátové Wi-Fi |
Efektivní dosah: | 30 m |
Venkovní dosah: | 100 m |
Materiál plast: |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.