Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 722 Kč
Běžná cena1 722 Kč
Mlýnek na kávu Braun KG 7070 / 110 W / 15 nastavení hrubosti kávy / nádoba 220 g / stříbrná/černá
Čerstvě mletá káva je tajemstvím skvělé chuti. Nový mlýnek na kávu od Braunu je ideálním doplňkem pro dokonalý šálek kávy. 15 nastavení mletí od hrubého po velmi jemné vám umožní přizpůsobit mletí vámi preferovanému způsobu přípravy: French press, překapávání nebo espresso. Pohodlně označený číselník mletí vám dává úplnou kontrolu. A individuální volič šálků usnadňuje přípravu toho správného množství potřebné čerstvě namleté kávy.
Jednoduše otočte ovladačem a upravte mletí tak, aby vyhovovalo vašim osobním preferencím a typu vaření – French press, překapávané nebo espresso.
Poskytuje vynikající rovnoměrné výsledky mletí pro lepší chuť nápoje. Kameny také vytvářejí velmi málo tepla při mletí, takže chuť zůstává nedotčená.
Správné množství – vychutnejte si snadný výběr ze 2 až 12 šálků.
Kávová zrna ztrácejí chuť, pokud se během mletí příliš zahřejí. Tato funkce vás upozorní, pokud se mlecí systém příliš zahřeje, což může poškodit chuť kávy.
Průhledná nádoba na kávová zrna pojme 220 gramů kávových zrn a má široký otvor pro snadné plnění.
Kruhově tvarovaná nádoba a speciálně navržený kartáč usnadňují a zpříjemňují čištění.
Vyjímatelná nádoba, navržená tak, aby bylo počítání odměrek kávy snadné a intuitivní, vám umožní snadno nalít správné množství namleté kávy přímo do vašeho kávovaru.
Chytře navržený tak, aby pomohl udržet vaši kuchyňskou linku čistou a usnadnil její skladování.
Parametry
Kategorie: | Mlýnky na kávu |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá, Stříbrná |
Barva: | Černá |
Příkon: | 110 W |
Výrobce: | Braun |
Nastavení hrubosti mletí: | Ano |
Objem nádoby na mletou kávu: | 220 g |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.