Mobilní telefon Samsung Galaxy Z Flip3 5G (SM-F711BZEFEUE) / 8GB/256GB / Cream

15 185 Kč až –9 %
product 4696106
Loading...

chytrý telefon • 6,7" úhlopříčka • Super AMOLED displej • 2640 × 1080 px • obnovovací frekvence 120 Hz • procesor Snapdragon 888 (8-jádrový – až 2,84 GHz) • paměť RAM 8 GB • interní paměť 256 GB • dvojitý 12 (f/1,8) + 12 (f/2,2) Mpx • optická stabilizace • přední fotoaparát 10 Mpx (f/2,4) • NFC • Bluetooth • 5G • GPS • Wi-Fi • USB-C • odemykání pomocí otisku prstů • Android 11 • kapacita baterie 3 300 mAh

Přečíst celý popis
15 185 Kč až –9 % od 13 704 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Mobilní telefon Samsung Galaxy Z Flip3 5G (SM-F711BZEFEUE) / 8GB/256GB / Cream

Varianta IR2410252341

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena15 185 Kč

Cena dnes
13 704 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 19.3.2025

Detailní popis produktu

Mobilní telefon Samsung Galaxy Z Flip3 5G (SM-F711BZEFEUE) / 8GB/256GB / Cream

Samsung Galaxy Z Flip3 5G si bere to nejlepší ze svého úspěšného předchůdce a vylepšuje, co se dá. Nabízí tak špičkový hardware v podobě Snapdragon 888 s podporou 5G, ale jeho hlavní výhoda je přece jen jinde: jedná se o revoluční flipový design, díky kterému se vám telefon s obrovským 6,7" Full HD+ Super AMOLED displejem a 120 Hz snadno vejde i do opravdu malé kapsy! Mezi špičku se řadí i ve fotografování a natáčení videí. čtečku otisku prstů prakticky na boku, obrovskou paměť (256/8 GB) nebo dlouhou výdrž zásluhou 3 300 mAh baterie.

Klíčové vlastnosti:

  • Ve složeném stavu je krásně kompaktní
  • V otevřeném stavu ale nabízí 6,7" Full HD+ Super AMOLED displej se 120 Hz
  • Šikovný 1,9" Super AMOLED displej pro notifikace a pod.
  • Obrovský výkon Snapdragon 888 s podporou 5G
  • První flipový telefon na světě s odolností vůči vodě
  • Skvělá dvojitá 12 Mpx kamera na zadní straně

Flipová konstrukce

V kapse dokonale kompaktní, ale když jej rozložíte, nabídne Samsung Galaxy Z Flip3 5G velkorysý prostor, kterému se může rovnat jen málo chytrých telefonů. Tato kombinace z něj činí něco úžasného!

6,7" Full HD+ Super AMOLED displej

Krásné představení si užijete prostřednictvím 6,7" Full HD+ Super AMOLED displeje se 120 Hz obnovovací frekvencí a vysokou jemností 425 pixelů na palec.

1,9" Super AMOLED displej

Perfektní přehled o notifikacích a všem důležitém zprostředkuje 1,9" Super AMOLED displej s rozlišením 512 × 260 pixelů.

Voděodolná konstrukce

S konstrukcí odolnou podle IPX8 jde o první voděodolný flipový chytrý telefon na světě!

Corning Gorilla Glass Victus

Samsung nasadil vůbec nejodolnější sklo Corning Gorilla Glass Victus, abyste se nemuseli obávat jeho poškrábání.

Hliníkový rámeček

Garancí dlouhé životnosti i prémiového zážitku je také nasazení mimořádně odolného rámečku z hliníku.

Přední 10 Mpx kamera

Můžete se těšit také na videohovory a selfies vysoké kvality zásluhou 10 Mpx předního fotoaparátu.

Dvojitá zadní kamera

Dokonalé fotografie pořídíte prostřednictvím duálního zadního fotoaparátu. Oba mají rozlišení 12 Mpx a zatímco hlavní kamera nabízí technologii Dual Pixel i OIS, sekundární snímač ohromí širokým záběrem 123 stupňů.

Podpora 5G

Samsung nasadil supervýkonný procesor Snapdragon 888, díky kterému máte k dispozici výkon i pro nejnáročnější nasazení a také podporuje moderní připojení 5G.

Parametry: 

  • Úhlopříčka displeje 6,7"
  • Typ displeje Dynamic AMOLED
  • Rozlišení displeje 2640 × 1080 bodů
  • Obnovovací frekvence displeje 120 Hz
  • Model procesoru Snapdragon 888
  • Počet jader 8
  • Frekvence procesoru 2 840 (2,84 GHz) MHz
  • Typ Sim karty nano SIM + eSIM
  • Stupeň krytí IPX8
  • Operační systém Android 11.0
  • Nadstavba systému Samsung One UI
  • Interní paměť 256 GB
  • Velikost paměti RAM 8 GB
  • Bezdrátové technologie Bluetooth, GPS, Wi-Fi, NFC, 4G/LTE, 5G
  • Rozlišení zadního fotoaparátu 12 + 12 Mpx
  • Rozlišení videozáznamu 3840 × 2160 (Ultra HD)
  • Rozlišení předního fotoaparátu 10 Mpx
  • Kapacita akumulátoru 3300,00 mAh
  • Výkon nabíjení 15,00 W
  • Konektor USB-C
  • Senzory akcelerometr (G-senzor), barometr, digitální kompas, gyroskop, Hallův senzor, senzor přiblížení (proximity), světelný senzor
  • Barva telefonu krémová
  • Šířka výrobku 7.2 cm
  • Výška výrobku 8.6 cm
  • Hloubka výrobku 1.7 cm
  • Hmotnost výrobku 0.2 kg
 

 

Parametry

Kategorie: Samsung mobily
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Samsung
Barva: Krémová
Úhlopříčka displeje: 6,7"
Typ displeje: Dynamic AMOLED
Rozlišení displeje: 2640 × 1080 bodů
Model procesoru: Snapdragon 888
Počet jader: osmijádrový
Operační systém: Android 11.
Stupeň krytí: IPX8
Interní paměť: 256 GB
Velikost paměti RAM: 8 GB
Rozlišení zadního fotoaparátu: 12 + 12 Mpx
Rozlišení předního fotoaparátu: 10 Mpx
Kapacita akumulátoru: 3300,00 mAh
Výkon nabíjení: 15,00 W
Konektor: USB-C
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
product 4696106

Mobilní telefon Samsung Galaxy Z Flip3 5G (SM-F711BZEFEUE) / 8GB/256GB / Cream

od 13 704 Kč Vyberte z 1 varianty