Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 159 Kč
Modul Shelly Pro 3 / 3x16 A / černá
Dodejte své infrastruktuře další možnosti správy a ovládání s Shelly Pro 3 – třífázovým, tříkanálovým relé podporujícím celkový výstup až 48 A, určeným pro profesionální automatizaci světel a spotřebičů v rámci osobního nebo komerčního použití. Je vybaveno bezpotenciálovými výstupy (beznapěťové kontakty), nabízejícími vysokou flexibilitu při podpoře napětí a aplikací. Umožní vám nastavit různé typy akcí, scénářů a plánů a synchronizovat tak prostředí s každodenními činnostmi nebo podnikovými potřebami. Dostupné jsou i funkce skriptování pro vlastní automatizační scény na základě externích dat nebo různých událostí.
Připojení je možné přes Wi-Fi, Bluetooth a LAN. Ty lze navíc využít současně jako záloha v okamžicích, kdy jeden typ připojení nebude dostupný – třeba v důsledku špatného počasí.
Modul Shelly Pro 3 je vybaven třemi výstupy (suchými kontakty), což nabízí vysokou flexibilitu v rámci podpory napětí a různých způsobů nasazení. Vy tak budete moci nastavit rozličné druhy akcí, scénářů a plánů, které lze snadno synchronizovat s vaším prostředím a denními aktivitami či potřebami vašeho podnikání. Samozřejmostí je i podpora skriptování pro vytváření pokročilých automatizačních schémat založených například na externích datech.
Zařízení ze série Shelly Pro se mohou pyšnit vylepšenou ochranou proti vysokým teplotám, přetížení a přepětí. Díky tomu je můžete snadno nainstalovat uprostřed pojistkové skříně na nosnou lištu (DIN). Bez nutnosti zapojení do sítě a dalších kabelů se bude jednat o parádní řešení pro domácnosti, kanceláře, obchody, podniky a výrobní prostředí – stejně jako v novostavbách.
Modul Shelly Pro 3 dokáže zapínat či vypínat zařízení v závislosti na západu či východu slunce, takže budete moci dynamicky ovládat veškeré elektrické vybavení doma či na pracovišti a šetřit tak energii v rámci jednotlivých ročních období.
Shelly Pro 3 je parádní pomocník, kterého můžete použít například k ovládání teploty společenských místností, lobby, restauračních zařízení či třeba vašeho obývacího pokoje nebo koupelny. I tak běžná věc jako důsledné ovládání teploty se ovšem často neobejde bez často vyplýtvané elektrické energie. S použitím tohoto modulu vše dokážete obstarat dynamicky – ovládání motorizovaných ventilů, vodovodního potrubí a chladicích jednotek tak zvládnete rychle a hlavně chytře. Všem totiž můžete vytvořit plány, které berou v úvahu i takové detaily jako precizní předpověď počasí.
Díky podpoře funkcí skriptování pomocí mjS a webhooků (uživatelsky definovaných HTTP/HTTPS callbacků) můžete snadno ovládat zařízení od výrobce Shelly a dalších přes lokální síť. To vše bez nutnosti použití cloudových řešení. Rovněž byly vylepšeny i možnosti automatizace, kdy lze nastavit až 20 akcí v rámci denní či týdenní rutiny.
Vyšší bezpečnost vašeho objektu zajistí pokročilé ochranné obvody. Jakmile dojde k přehřátí, automaticky zařízení vypne a ihned vám pošle notifikaci. Vnitřní teplotní senzor navíc teplo sleduje v reálném čase a ihned jej reportuje v intervalu 100 ms. To samé pak bude platit i v případě zjištěného přepětí, přetížení a dokonce během požáru, kdy jednotlivé komponenty byly vyrobeny z nehořlavých materiálů a dokáží vydržet i extrémně vysoké teploty.
Stáhněte si do svého telefonu aplikaci Shelly Smart Control, která vám umožní ovládat měřič odkudkoliv na světě. Stačí, když ho budete mít nepřetržitě připojený k Wi-Fi síti, aby neztratil spojení s aplikací či cloudem, kam ukládá naměřená data. Rovněž potěší i zabudovaná podpora hlasových asistentů Amazon Alexa, Google Home, stejně jako Siri a Google Assistant.
Parametry
Kategorie: | Elektro náhradní díly |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | SHELLY |
Barva: | Černá |
Typ: | Ovladač, spínač |
Komunikační technologie: | LAN, Wi-Fi, Bluetooth |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.