Monitorovací náramek Mio MiVia Essential 350 (5262N5390003) / IPX7 / 0,48" (1,2 cm) displej / černá
Varianta MIVIA/ROZBALENO
Běžná cena1 999 Kč
Detailní popis produktu
Monitorovací náramek Mio MiVia Essential 350 (5262N5390003) / IPX7 / 0,48" (1,2 cm) displej / černá
Elegantní náramek, nebo drsný trenér? MiVia Essential zvládá oboje. Jde o nádherný náramek v úzkém provedení, jenž na svém 0,48" (1,2 cm) displeji ukazuje přesný srdeční tep, počet kroků, analýzu spánku a další užitečné funkce.
Dlouhá výdrž
Na jediné nabití vám přístroj vydrží fungovat až 5 dnů se zapnutým oznamováním s vibracemi, 15 dnů bez oznamování. Všechny údaje se ukládají do integrované paměti s kapacitou na posledních 7 dnů a celkových denních výsledků za posledních 30 dnů.
Skrze Bluetooth snadno propojíte náramek se svým smartphonem nebo tabletem. Stáhněte si zdarma aplikaci MiVia Essential a ukládejte si své výsledky, tvořte grafy a mnoho dalšího.
Snímač tepu
Zapomeňte na nepohodlné hrudní pásy. Náramek vám sám dokáže změřit srdeční tep přímo ze zápěstí. Vždy budete vědět, jestli musíte při tréninku zrychlit, nebo byste měli trošku zvolnit.
Kompletní analýza
Mějte vždy přehled o svém nitru. Pokud snímač EKG využíváte dvě minuty vkuse, automaticky vám vytvoří ANS věk a prozradí, kolik máte tělesné energie a hladiny stresu. Relaxujte a žijte vyrovnanější život.
Trénink dýchání
Náramek vám nabídne možnost procvičovat správné hluboké dýchání. Vyberte si ze tří úrovní cvičení, jež vám pomůže ke zlepšení energie, lepšímu spánku a snížení stresu.
Sledování aktivit
Buďte aktivní a prospějte svému zdraví Zařízení bude automaticky snímat počet kroků i analyzovat spánek. Deset tisíc kroků denně a 8 hodin spánku osvědčeně zlepšuje vaše tělo navenek i zevnitř.Propojení s telefonem
Stáhněte si do smartphonu aplikaci MiVia Essential a mějte přístup k dalším grafům, statistikám, zaznamenávání svých naměřených údajů, přehlednému sledování výsledků v průměru dne a mnohým dalším funkcím a vychytávkám, jež vás budou ještě více motivovat.
Parametry
- Monitorovací náramek
- Úhlopříčka displeje 0,48" (1,2 cm)
- Snímač tepové frekvence EKG
- Upozornění vibracemi
- Výdrž baterie
- 5 dnů s oznamováním
- 15 dnů bez oznamování
- Voděodolnost IPX7
- Doba nabíjení 1,5 hod.
- Bluetooth
- Automatické měření po 10 vteřinách pohybu
- GPS NE
- Barva černá
- Rozměry výrobku (Š x V x H) 2,1 x 4,6 x 1,1 cm
- Rozměry balení (Š x V x H) 8,5 x 15,7 x 8 cm
- Hmotnost balení 0,2 kg
Parametry
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Bluetooth: | Ano |
Doba nabíjení: | 1,5 hodiny |
Úhlopříčka displeje: | 0,48" (1,2 cm) |
Voděodolnost: | IPX7 |
Výrobce: | Mio |
upozornění: | Vibracemi |
Výdrž baterie: | 5 dnů s oznamováním |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
- E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
- Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
- Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.