Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 999 Kč
Monitorovací náramek Tomtom Touch Cardio 1AT0.002.00 / Bluetooth / černá
Společnost TomTom je jedním z největších odborníků ve výrobě monitorovacích zařízení, které sledují váš pohyb a váš tělesný výkon, a nyní přichází na trh s elegantním modelem sportovního náramku Fitness Tracker Touch Cardio, jenž vám všechno toto umožní. Přístroj je zkonstruován tak, aby sledoval vaši aktivitu celý den a nejen při samotném sportování. Budete mít tedy i dokonalý přehled o kvalitě vašeho spánku či ušlých krocích při standardní chůzi.
Náramek disponuje integrovaným monitorem srdečního tepu, s nímž budete vždy vědět, jaký je váš pulz. Udržet určitý tep je důležité zejména pro efektivitu specifického tréninku, například podle toho, jestli chcete zhubnout, nebo naopak přibrat svalovou hmotu. Zařízení je dotykové, ovládání je proto velmi jednoduché a přehledné.
Samozřejmostí všech outdoorových produktů je jejich odolnost, tento model je kromě zvýšené odolnosti vůči pádu a poškrábání navíc voděodolný. Snadno ho propojíte se svým chytrým mobilním telefonem, proto vám již neunikne jediný hovor či textová zpráva. Jednou z dalších výborných vlastností je jeho výdrž; na jediné nabití zůstane náramek v provozu až neuvěřitelných 5 dní.
Nezbytnou vlastností každého kvalitního outdoorového produktu by měla být odolnost. A i v tomto případě vás tento model nezklame. Kromě odolnosti vůči poškrábání a rozbití při pádu je přístroj také nepromokavý.
Ať budete provozovat jakoukoliv outdoorovou aktivitu, budete mít celou dobu naprostý přehled o svém srdečním tepu. Nemusíte navíc nosit žádné nepohodlné hrudní pásy, monitor je plně integrovaný v náramku.
Jednou z hlavních předností je prostorný displej, který vás bude o všem informovat. Displej je navíc plně dotykový a ovládání bude tedy velmi přehledné a intuitivní.
Náramek se hodí pro použití při jakýchkoliv sportovních aktivitách. Ať už budete na sjezdovce, na cyklostezce, v posilovně či se půjdete pouze proběhnout, zařízení vám precizně změří vaše výkony a tělesnou aktivitu.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Barva: | Černá |
Bluetooth: | Ano |
Materiál pouzdra: | Plast |
Materiál řemínku: | Silikon |
Ovládání: | Dotykové |
Výrobce: | Tomtom |
Kompatibilní s: | Android/iOS |
Voděodolné: | Ano |
chytré hodinky • 1,43" AMOLED displej • dotykové/tlačítkové ovládání • Bluetooth 5.2 • NFC • Wi-Fi • GPS, GLONASS, Beidou, Galileo • barometr • kompas • gyroskop • senzor srdečního tepu • výpočet spálených kalorií • krokoměr + měření vzdálenosti a rychlosti • ovládání hudebního přehrávače v telefonu • předpověď počasí • spánek • notifikace • ovládání telefonu • výdrž až 14 dní v ultra úsporném režimu / 3 dny ve smart režimu • 100+ režimů cvičení • vodotěsnost dle 50 m (5 ATM) • kompatibilní s Android/iOS • barva hnědá/stříbrná/černá ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.