Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Multifunkční horkovzdušná fritéza Patricca Maxfrita / 1800 W / LED dotykový displej / 6 l / černá/stříbrná
V současné době je k dispozici pro přípravu pokrmů celá řada pomocníků, kteří nejen, že usnadní samotné vaření, ale také mají zásluhu na výsledném jídle, které je mnohem zdravější a také si zachová celou řadu cenných látek. Digitální horkovzdušná fritéza Patricca je vybavena moderní technologií, která dokáže fritovat s minimem tuku. Disponuje také nádobou s nepřilnavým povrchem.
Objem fritovacího koše je 6 litrů. Což znamená, že pohodlně připravíte jídlo i pro pětičlennou rodinu.
Vlastnosti
Manipulace s připravovanými pokrmy je velice snadná. Stačí vyprázdnit košík do mísy nebo do jiné vhodné nádoby a poté je fritéza připravena pro přípravu další dávky.
Velkou výhodou tohoto moderního kuchyňského pomocníka je také možnost přípravy široké škály pokrmů. Kromě smažení klasických hranolek si zde můžete připravit celou řadu kuřecích specialit. Například oblíbená kuřecí křidýlka nebo kuřecí nugety. Nemusíte se ale specializovat pouze na kuřecí lahůdky. Fritéza hravě zvládne i přípravu jídel z dalších druhů mas. K těm patří kupříkladu jehněčí, vepřové anebo plody moře upravené na mnoho různých způsobů.
Už žádné přepálené jídlo, ale pouze kvalitní pokrmy, které jsou v souladu se zdravou stravou.
Parametry
Kategorie: | Horkovzdušné fritézy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Automatické vypnutí: | Ano |
Barva: | Černá |
Časovač: | Ano |
Displej: | Ano |
Kapacita: | 6 l |
Napětí: | 220-240V |
Regulace teploty: | Ano |
Výkon: | 1800 W |
Výrobce: | Patricca |
Horkovzdušné: | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.