Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena6 499 Kč
ZeTime jsou první analogové hodinky, které v sobě spojují prvotřídní design a průlomovou technologii. Hodinky kombinují mechanické ručičky a velký kulatý TFT displej. Intuitivní boční tlačítka pak umožňují další nastavení.
ZeTime hodinky vám přináší klasický design doplněný o nejmodrnější funkce SmartWatch.
ZeTime hodinky jednoduše propojíte s mobilními zařízeními pomocí bezdrátového připojení Bluetooth 4.0. Do mobilního zařízení si pak nainstalujete zdarma aplikaci, která vám umožní jednoduše nastavovat různá upozornění, která chcete vidět na svých hodinkách. Aplikace a hodinky jsou kompatibilní s operačními systémy iOS a Android, zařízení však musí podporovat Bluetooth 4.0.
Hodinky ZeTime se chlubí švýcarským designem, ocelovým pouzdrem, otočnou korunkou a vodotěsností až do 30 metrů. Jejich 1,05 palcový TFT displej má rozlišení 240 × 240 pixelů, chrání ho tvrzené sklo Gorilla Glass, a ve svém středu má malou dírku pro úchyt mechanických ručiček. Zaručeně vám poslouží ptický snímač tepové frekvence s funkcí kontinuálního měření, jednoduše vyměnitelný řemínek (silikonový, kožený nebo kovový) a vlastní aplikace pro spárování s chytrým telefonem pro iOS i Android.
Hodinky ZeTime automaticky aktualizují čas podle místa, kde se nacházíte!
Nehledě na to, co poběží na displeji, tak vždy budete znát přesný čas. Na jedno nabití vydrží až 30 dnů, pokud je displej vypnutý. Pokud necháte běžet barevnou dotykovou obrazovku, ZeTime vydrží až 3 dny v provozu.
Hodinky ZeTime, vybavené 3osým akcelerometrem a optickým snímačem srdeční frekvence, sledují vaší srdeční frekvenci, počet kroků, ušlou vzdálenost, spálené kalorie, aktivní minuty a kvalitu vašeho spánku. Zároveň sledují vaší aktivitu a upozorní vás v případě dlouhé nečinnosti.
Prohlédněte si příchozí hovory, pročtěte si oznámení ze sociálních sítí, získejte přehledné připomenutí událostí z kalendáře. To vše a ještě více vám poskytne kulatý displej s vysokým rozlišením, umístěný na vašem zápěstí.
ZeTime hodinky umožňují ovládat funkce telefonu přímo z vašeho zápěstí, například prohlížení předpovědí počasí, přehrávání hudby, fotografování nebo telefonování.
Užijte si zajímavé funkce jako je vyhledávání vašeho mobilního telefonu, upozornění na mobilní telefon mimo dosah Bluetooth, ovládání skladeb na dálku, ovládání kamery smartphonu nebo kontrolu počasí a další!
Obsah balení
Kategorie: | Chytré hodinky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Titanově černá |
Rozlišení dipleje: | 240 × 240 pixelů |
Úhlopříčka displeje: | 1,05" |
Výrobce: | MyKronoz |
Vodotěsnost: | Ano - do 30 metrů |
chytré hodinky • 1,43" AMOLED displej • dotykové/tlačítkové ovládání • Bluetooth 5.2 • NFC • GPS • barometr • kompas • gyroskop • senzor srdečního tepu • výpočet spálených kalorií • měření SpO2 • sledování stresu • krokoměr + měření vzdálenosti a rychlosti • ovládání hudebního přehrávače v telefonu • předpověď počasí • spánek • notifikace • ovládání telefonu • výdrž až 14 dní • outdoor • turistika • běh • plavání • cyklistika • vodotěsnost dle 50 m (5 ATM) • kompatibilní s Android/iOS
chytré hodinky • 0,79" monochromatický černobílý displej • tlačítkové ovládání • Bluetooth • GPS, GLONASS, Galileo • barometr • akcelerometr • gyroskop • výškoměr • krokoměr • senzor srdečního tepu • spálené kalorie • kompas • měření okysličení krve • spánek • měření vzdálenosti a rychlosti • ovládání hudebního přehrávače v telefonu • notifikace • ovládání telefonu • běh • plavání • cyklistika • golf • fitness • jóga • lezení • lyžování • multisport • outdoor • turistika • výdrž až 21 dní (v režimu běžných hodinek) • vodotěsnost dle 100 m (10 ATM) • kompatibilní s Android/iOS ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.