Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena961 Kč
Běžná cena961 Kč
Běžná cena961 Kč
Běžná cena961 Kč
Běžná cena961 Kč
Napařovací žehlička Braun TexStyle 3 SI 3054GY / parní ráz 180 g/min. / 2400 W / bílá/šedá
Skutečně pohodlné žehlení zažijete s napařovací žehličkou Braun SI 3054 GY TexStyle 3. Disponuje excelentním výkonem 2400 W a má keramickou žehlicí plochu SuperCeramics. Žehlička má jako první na světě zahnutou žehlicí plochu FreeGlide 3D pro snadnou manipulaci ve všech směrech. Odolné záhyby zmizí během okamžiku. Parní ráz je 180 g/min. a variabilní pára je 45 g/min. Nádržka na vodu má objem 270 ml a poradí si s velkým množstvím prádla bez nutnosti přerušení.
S nepoddajným materiálem pomůže funkce kropení. Dotkněte se hladkého oblečení včetně límců a švů díky přesné špičce. Funkce samočištění chrání žehličku před vodním kamenem. Technologie AntiDrip brání nechtěnému odkapávání na látku. Elektrický kabel má délku 2 metry a poskytuje dostatečně flexibilní pohyb. Produkt je vybaven bezpečnostním automatickým vypínáním.
Vlastnosti
První žehlicí plocha se zahnutými okraji a zkosenými hranami zvládne žehlení ve všech směrech bez omezení. Efektivní pohyb brání pomačkání a snadno překoná překážky včetně zipů, knoflíků a volánů.
SuperCeramics
Speciální keramický povrch SuperCeramics bezchybně klouže po jakémkoliv materiálu a zanechává tkaniny dokonale rovné. Kvalitní materiál teplo rovnoměrně rozloží po celé ploše.
Přesná špička
Objevte precizní výsledky žehlení s přesnou špičkou. Trojúhelníkový tvar s parním výstupem se snadno dostane i do těžko dostupných míst. Žehlení švů, límců a odolných záhybů bude velmi snadné.
Stiskem tlačítka regulujete dávku páry, která je potřebná k odstranění záhybů. Pára látku dokonale ošetří a vyrovná.
Skvělý výkon
Dotkněte se výkonné žehličky, která vám usnadní žehlení a poradí si i s velmi pomačkanou látkou. Díky rychlému nahřátí je okamžitě připravena k použití.
Nádržka na vodu má velkou kapacitu 270 ml a poskytne dostatek vody v průběhu použití. Žehlička má široké hrdlo a dovoluje snadné doplnění vody i během žehlení. Ergonomické víčko usnadní otevírání a zavírání.
Žehličky Braun jsou vhodné pro kohoutkovou vodu. Systém samočištění odstraňuje z vnitřních částí vodní kámen, který by mohl negativně ovlivnit výslednou kvalitu žehlení. Pravidelné čištění prodlouží životnost produktu.
K dosažení maximální bezpečnosti je přístroj vybaven funkcí automatického vypnutí. Po 8 minutách nečinnosti ve vertikální poloze a po 30 vteřinách v horizontální poloze se žehlička automaticky vypne. Bezpečnostní funkce šetří náklady na provoz.
S AntiDrip zůstane vaše oblečení bez mokrých skvrn. Žehlička zanechá veškeré materiály suché, a to i při nastavení nízké teploty.
Parametry
Kategorie: | Žehličky na prádlo |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Šedá |
Barva: | Bílá |
Délka přívodního kabelu: | 2 m |
Nádržka na vodu: | 270 ml |
Parní ráz: | 180 g/min. |
Příkon: | 2400 W |
Variabilní pára až: | 45 g/min. |
Výrobce: | Braun |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.