Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena1 782 Kč
Běžná cena1 782 Kč
Napařovací žehlička Braun TexStyle 7 Pro SI7149WB / 0,3 l / 2900 W / parní ráz 220 g/min. / černá/bílá
Udržujte si své oblečení vždy krásně čisté a bez záhybů. Po vyprání a usušení ho vyžehlíte pomocí napařovací žehličky Braun TexStyle 7 Pro SI7149WB, která vyniká vysokou výkonností a snadným používáním. Na spodní straně se nachází žehlicí plocha EloxaPlus s technologií FreeGlide3D, která umožňuje snadné přejíždění všemi směry, a to i přes švy nebo knoflíky. Na extra odolné nerovnosti a záhyby použijte parní ráz 220 g/min, k běžnému používání vám pak postačí variabilní pára 50 g/min. Před začátkem žehlení naplňte 300ml nádobku na vodu a kdykoliv potřebujete, tekutinu doplňte přes velké hrdlo přímo z kohoutku. Díky funkci AntiDrip nebudou na vyžehleném oblečení zůstávat viditelné stopy ani kapky.Vlastnosti
S výkonem 2 900 W vám žehlička umožní vyžehlit plný koš prádla během chvilky. Rychle se zahřeje a poradí si i s odolnými záhyby, aniž by jemné tkaniny poškodila.
Žehlicí desce nechybí přesná špička, která se přesně dostane i do hůře dostupných oblastí, např. mezi knoflíky nebo do samotné blízkosti límečku.
Parní ráz
Některé látky jsou extra odolné a je náročné a zdlouhavé je vyžehlit. Kdykoliv potřebujete, navyšte si parní ráz na 220 g/min a mějte jistotu, že si žehlička s každou nerovností hravě poradí. Při běžném používání a u poddajnějších látek pak stačí nastavit variabilní výstup páry 50 g/min.
Žehlička vydrží bezchybně funkční dlouhé roky a zajistí skvělé výsledky žehlení. Vaše oblečení nebude znečišťovat vodní kámen, který přístroj zvládá průběžně ze svého interiéru odstraňovat pomocí funkce samočištění.
Knoflíky, kapsy nebo zipy vám již nebudou dělat žádný problém. Extra hladká žehlicí plocha s technologií FreeGlide3D vám práci výrazně ulehčí, jelikož budete moci snadno přejíždět dopředu i dozadu i přes překážky.
Do nádobky na vodu se vejde až 300 ml tekutiny, abyste měli dostatek i pro větší koš prádla k žehlení. Ovšem pokud se stane, že vodu potřebujete doplnit, nemusíte práci zdlouhavě přerušovat. Vodu totiž můžete dolít do žehličky bez odměrky přímo z vodovodního kohoutku přes široké hrdlo.
Po vyžehlení bude vaše prádlo svěží, čisté a dokonale rovné. Nenajdete na něm ani kapku vody, která by ukápla z žehlicí plochy. Odkapávání zabraňuje funkce AntiDrip, a to bez ohledu na to, jakou teplotu si k žehlení zvolíte.
Používání žehličky je maximálně bezpečné. Nemusíte se strachovat dokonce ani v případě, že přístroj musíte nechat delší dobu bez dozoru, když je zapnutý. Po osmi minutách nečinnosti při postavení ve vertikální poloze se žehlička sama automaticky vypne, aby nehrozilo riziko vzniku požáru. Pokud necháte žehličku položenou na žehlicí ploše, vypne se již po 30 vteřinách.
Parametry
Kategorie: | Žehličky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Automatické vypnutí: | Ano |
Barva: | Černá |
Délka kabelu: | 2,5 m |
Objem nádržky na vodu: | 0,3 l |
Parní ráz: | 220 g/min |
Příkon: | 2900 W |
Samočištění: | Ano |
Variabilní pára až: | 50 g/min. |
Výrobce: | Braun |
Funkce kropení: | Ano |
Systém proti odkapávání: | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.