Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena2 999 Kč
Nástěnné svítidlo Ledvance LED / Smart+ WiFi / 23W / 20 x 20 x 11 cm / bílá
Chytré dekorativní nástěnné svítidlo s WIFI technologií TW a stmívatelné. Vlastnosti produktu: Ovladatelné pomocí aplikace LEDVANCE SMART+ WiFi (alespoň s Android™ 4.4 nebo iOS 10.0). Ovládání možné přes Google Assistant nebo Amazon Alexa. Teplota barev nastavitelná pomocí Tunable White: 3 000…6 500 K. Stmívatelné. Síťový protokol: WiFi. Výhody produktu: Snadná a rychlá instalace. Lze malovat. Oblasti použití: Vnitřní aplikace. Kuchyně, obývací pokoj, dětský pokoj nebo pracovna. Technické vybavení: včetně nosného držáku. Včetně montážních šroubů a hmoždinek. Ovládání pomocí aplikace nebo hlasového ovládání vyžaduje kompatibilní systém chytré domácnosti. Pro ovládání přes aplikaci LEDVANCE SMART + WiFi je nutný chytrý telefon nebo tablet.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Nástěnné osvětlení |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva světla: | Vícebarevná |
Světelný tok: | 2400 lm |
Teplota barvy: | 3000 - 6500 K |
Výrobce: | LEDVANCE |
Životnost: | 30000 h |
Snadné a chytré osvětlení • LED nástěnná lampa • Světelný výstup 1500 lm • Příkon 20 W • bílé i barevné světlo (16 milionů barev) • IP ochrana IP20 • Životnost 25000 hod. • Kompatibilní s Apple HomeKit, Amazon Alexa a Google ..
bodové svítidlo • LED • svítivost 350 lm • příkon 5,5 W • náhrada klasické 50W žárovky • závit GU10 • barva světla 2200 – 6500 K • nastavitelná bílá barva • Bluetooth • možnost ovládání až 10 světel • podpora hlasových asistentů • životnost 15000 hod • stmívání
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.