Notebook Asus VivoBook S15 / 8 GB RAM / 15,6" / bílá

21 225 Kč –48 %
NA568q10k
Loading...

Ultrabook - AMD Ryzen 5 5500U • 15.6" IPS matný 1920 × 1080 • RAM 8GB DDR4 • AMD Radeon Graphics • SSD 512GB • numerická klávesnice • podsvícená klávesnice
• webkamera • USB 3.2 Gen 1 • USB-C • WiFi 5 • Hmotnost 1,8 kg • Windows 10 Home

Přečíst celý popis
21 225 Kč –48 % 10 952 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Notebook Asus VivoBook S15 / 8 GB RAM / 15,6" / bílá

Varianta IR2411141527

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena21 225 Kč

Cena dnes
10 952 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem EAN: 4711081006770
Můžeme doručit do: 24.4.2025

Detailní popis produktu

Notebook má francouzskou klávesnici

Notebook Asus VivoBook S15 (S533UA-BQ020T) / 8GB/512GB / bílá

Tenký a lehký, precizně řemeslně zpracovaný model ASUS VivoBook S15 získal nový odvážný vzhled zvenku i zevnitř. Vynikne díky kovovému rámu s diamantem broušenými hranami a texturované povrchové úpravě. Po otevření víka vás upoutá barevně ohraničená klávesa Enter. S hmotností pouhých 1,8 kg a tenkým 16,1mm profilem je Vivobook S15 skvěle přenosným zařízením.

Bezrámečkový NanoEdge Full HD displej

NanoEdge displej s 86% poměrem obrazovky k tělu poskytuje notebooku ASUS VivoBook S15 S533 bezkonkurenčně pohlcující zobrazení v mnohem kompaktnějším balení. Ve 100% sRGB barevném prostoru si užijete výjimečnou reprodukci barev a skutečně živý obraz.

Výbava pro efektivitu a pohodlí

Procesor AMD Ryzen 5 dodá ultrabooku VivoBook S15 S533 výkon, který potřebujete. Podsvícená klávesnice v plné velikosti s 1,4mm klíčováním poskytuje pohodlné psaní. Touchpad s precizní PTP technologií podporuje až čtyřprstová dotyková gesta a umí odmítnout vstupy způsobené nechtěným dotykem dlaně. Funkce rychlého nabíjení pomáhá dobít vybitou baterii na 60% za pouhých 49 minut.

Certifikovaný audio systém

ASUS VivoBook S15 S533 je vybaven stereo systémem ASUS SonicMaster s certifikací Harman Kardon. Inteligentním zesilovač zprostředkuje čistý prostorový zvuk při maximálním výkonu.

Parametry

  • SSD Kapacita 512 GB
  • Velikost paměti RAM 8 GB
  • Moledové označení procesoru AMD Ryzen 5 5500U
  • Frekvence procesoru 2,1 GHz
  • Typ úložiště SSD
  • Úhlopříčka displeje 15,6"
  • Výbava podsvícená klávesnice, numerická klávesnice, čtečka paměťových karet, operační systém
  • Obnovovací frekvence displeje  60 Hz
  • Svítivost 200 Nits
  • Typ displeje matný
  • Typ panelu IPS
  • Maximální rozlišení 1920 × 1080 px
  • Typ procesoru AMD Ryzen 5
  • Generace procesoru AMD Zen 2 (4. generace)
  • Počer jader 6
  • Typ paměti DDR4
  • Typ grafické karty integrovaná
  • Značka grafické karty AMD Radeon
  • Model grafické karty Graphics
  • Operační systém Windows 10 Home
  • Webkamera 720 px
  • Kapacita baterie 50 Wh
  • Nabíjecí příkon 65 W
  • Grafické výstupy HDMI
  • Bluetooth
  • Wi-Fi
  • Rozměry (Š x V x H) 35,98 x 1,61 x 23,38 cm
  • Hmotnost 1,8 kg

Parametry

Kategorie: Notebooky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Výrobce: Asus
Barva: Bílá
Velikost paměti RAM: 8 GB
Úhlopříčka displeje: 15,6"
Svítivost: 200 Nits
Maximální rozlišení: 1920 × 1080 px
Počet jader: 6
Typ paměti: DDR4
Operační systém: Windows 10 Home
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
NA568q10k

Notebook Asus VivoBook S15 / 8 GB RAM / 15,6" / bílá