Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 499 Kč
Osobní váha ETA Vital Professional 8781 90000 / černá / nerez
Osobní chytrou váhu ETA Vital Professional 8781 90000 si díky jejím užitečným vlastnostem rychle oblíbíte. Budete totiž mít dokonalý přehled nejen o své váze, ale i o své celkové fyzické kondici. Sledovat můžete například množství svaloviny, vody v těle, stupeň obezity nebo množství nebezpečného viscerálního tuku.
Dokonalý přehled o celkové fyzické kondici
Na výsledky se přitom můžete spolehnout. Pro to nejpřesnější měření je váha vybavena i ručním snímačem a 8 snímacími elektrodami. Všechna data se budou bezpečně ukládat a zálohovat na cloudu. Díky nerezovému provedení se snadno udržuje a k provozu jí stačí 4 ks baterie AAA, které naleznete v balení.
Nastavit si můžete i vlastní cíle, kterých byste chtěli dosáhnout a sledovat v čase a sledovat svůj pokrok. Aplikace má paměť až pro 8 osob, u kterých si nadefinujete pohlaví, věk, výšku, jméno, požadovanou cílovou váhu a lze nastavit i vlastní fotografii. Své výsledky můžete taktéž sdílet s přáteli. Aplikace podporuje například přímé sdílení s účtem na Facebooku, nebo vám dovolí stáhnout hodnoty formou obrázku. Ten pak můžete libovolně umístit na jakoukoliv vámi zvolenou sociální síť.
Stáhněte si aplikaci AiLink do svého mobilního telefonu a využijte velké nabídky funkcí a možnosti analýzy. Zobrazí vám více než 18 tělesných charakteristik, jako například váš metabolický věk, viscerální tuk, tělesný tuk, voda v těle, svalovina, kosti, kalorický příjem a index BMI. Uvidíte rozdíl mezi aktuální a poslední zváženou hodnotou.
Parametry
Kategorie: | Osobní váhy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá |
Nosnost: | 180 kg |
Počet paměťových míst: | 8 |
Přesnost vážení: | 100 g |
SMART funkce: | Ano |
Typ baterie: | AAA |
Výrobce: | ETA |
Indikace vybitých baterií: | Ano |
Ukazatel: | digitální |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.