Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 615 Kč
Běžná cena4 615 Kč
Běžná cena7 059 Kč
Běžná cena7 115 Kč
Běžná cena7 115 Kč
Pákový kávovar Espresso De'Longhi Dedica Arte EC885.BG / 1350 W / 1,1 l / 15 bar / béžová
Dopřejte si kávu jako z kavárny a roztančete své chuťové buňky. Pákový kávovar Espresso DeLonghi EC885.BG Dedica Arte vám připraví naprosto lahodnou kávu, kdykoliv si vzpomenete. Elegantní matný design v podobě celokovového těla s béžovou barvou a šířkou pouhých 15 cm se bude perfektně hodit do každého typu kuchyně. Sítko je určeno pro přípravu jednoho nebo dvou šálků výborné kávy najednou.Kávovar se nahřeje, než byste řekli ,,švec". Pouhých 40 sekund a je připraven k provozu. Optimální extrakci zajistí tlak 15 barů. Tryska My LatteArt profesionálně našlehá mléko do hedvábné pěny. Topný systém ohřevu Termoblock zajistí vždy optimální teplotu. Aby vaše káva měla perfektně připravené hrnečky, je kávovar vybaven systémem nahřívání šálků.
Vlastnosti
Správná teplota vody neodmyslitelně patří k dosažení plného aroma z čerstvě namleté kávy. Z toho důvodu jsou De'Longhi kávovary vybaveny systémem "Termoblok" pro zajištění ideální teploty vody. Nastavit lze jednu ze tří teplot vody a velkou výhodou je rychlé nahřátí kávovaru.
Snadné ovládání
Připravte si oblíbený nápoj jediným stisknutím tlačítka nebo otočením knoflíku. V balení jsou sítka, která slouží pro přípravu jednoho nebo dvou šálků kávy. Díky tomu snadno připravíte 2 espressa současně bez ztráty chuti.
Kávovar DeLonghi EC885.BG je mimo jiné vybaven kvalitní a výkonnou parní tryskou My LatteArt. Vyšlehá mléko s dokonale jemnou mléčnou texturou, která je ideální pro tvorbu Latte Art.
Přesně podle vašeho gusta
Přizpůsobte si svou každodenní kávu podle svých preferencí s funkcí "Moje káva". Nastavit můžete velikost i chuť.
Výška odkapávacího tácku je nastavitelná. To umožní vměstnání sklenice či šálku o velikosti až 12 cm. Na jedné půlce si můžete nachystat malý hrníček na espresso a na druhé sklenici na latte či větší hrníček na cappuccino. Optimální teplota kávy je garantována, díky třem úrovním teploty. Objem nádržky na vodu je 1,1 l.
Všechny díly jsou snadno přístupné pro každodenní použití. Nádržku na vodu snadno vyjmete a naplníte. Díly se dají mýt i v myčce. S funkcí automatického vypnutí šetříte energií a pečujete o životní prostředí v případě, že zapomenete kávovar vypnout. Kávovar dokonce umožňuje vložení vodního filtru nebo Softballs pro změkčení vody.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Béžová |
Barva: | Béžová |
Maximální velikost šálku: | 120 mm |
Nastavení množství vody: | Ano |
Objem zásobníku na vodu: | 1,1 l |
Příkon: | 1350 W |
Příprava dvou šálků najednou: | Ano |
Tlak: | 15 bar |
Výrobce: | De'Longhi |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.