Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena3 718 Kč
Běžná cena3 718 Kč
Běžná cena3 718 Kč
Pákový kávovar Espresso DeLonghi EC 685.W DEDICA / 1450 W / 15 bar / 1,2 l / bílá
Pákové kávovary jsou rozumným kompromisem mezi drahými automatickými kávovary a levnými překapávači. Skvělým zástupcem této kategorie je například tento model od oblíbené italské společnosti De’Longhi, který si vás rychle získá kvalitou připravované kávy i designem. Ten se opravdu vydařil, a díky použití kvalitních materiálů přispívá k dlouhé životnosti přístroje. Kávovar je velmi kompaktní, a není ho proto problém mít trvale umístěn ani na menších kuchyňských linkách.
V jednoduchosti je krása
Samotná příprava kávy je velmi jednoduchá. Do vyjímatelné 1,2l nádržky nalijete vodu, do páky nasypete mletou kávu a zmáčknete tlačítko. Pak už jen počkáte, až silná pumpa protlačí horkou vodu pod tlakem 15 barů skrz kávu, a máte připraven lahodný nápoj. Kvalitní pumpa je u každého kávovaru opravdu značně důležitá, protože na ní závisí správná extrakce chuti bez rizika připálení zrn.
Pokud dostanete chuť na nějakou kávovou specialitu s mlékem, jistě vás potěší, že je přístroj vybaven parní tryskou na šlehání mléka a tvorbu pěny. Můžete si tak snadno vytvořit i cappuccino, latté a podobné nápoje. Tryska samozřejmě může být využita i pro samostatné našlehání mléka, které lze následně zapracovat například do horké čokolády či jiných teplých i studených nápojů.
Ke kávovaru získáte v balení zdarma také praktický pěchovač, sloužící k upěchování kávy na sítku v páce. Sítka máte na výběr hned tři, takže je můžete dle libosti měnit. Z funkční výbavy kávovaru pak nesmíme opomenout užitečný aktivní ohřívač šálků, pomocí něhož si můžete šálek či sklenici ohřát, a zpomalit tak chladnutí kávy.
Vychutnejte si intenzivní aroma a krémovou chuť mléčných kávových specialit. Systém Cappuccina s nastavitelnou tryskou kombinuje páru, vzduch a mléko a vytvoří vám neodolatelně nadýchanou pěnu na každém šálku během pár sekund.
Udržujte hrnečky stále teplé. Díky odkládací ploše na vrchní straně kávovaru, ve které je zabudovaná efektivní funkce termobloku, to už nikdy nebude problém. Váš teplý nápoj si tak déle udrží svou teplotu.
Příprava espressa bude jednoduchá a efektivní. Můžete si libovolně nastavit nejen velikost kávy, ale také její intenzitu a aroma. Lze použít mletou kávu, nebo speciální E.S.E. pody. Pod je porcovaná káva připravená z pražené, namleté kávy s odměřenou gramáží pro přípravu espressa balená v papírovém obalu.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Objem zásobníku na vodu: | 1,2 l |
Odnímatelný zásobník vody: | Ano |
Použití mleté kávy: | Ano |
Příkon: | 1450 W |
Příprava dvou šálků najednou: | Ano |
Tlak čerpadla: | 15 bar |
Typ: | Pákové |
Výrobce: | DeLonghi |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.