Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena4 599 Kč
Běžná cena4 599 Kč
Pákový kávovar Espresso DeLonghi Icona Vintage ECOV311.BK / 1050 W / 15 bar / 1,4 l / černá/stříbrná
Zvažujete koupi pákového kávovaru? Tento model od italské společnosti De’Longhi vás přesvědčí! Na první pohled pozornost upoutá krásný a elegantní design s retro nádechem. Lakované tělo kávovaru je vkusně doplněno o několik chromovaných prvků, které mu dodávají luxusní vzezření. Mnohem důležitějším parametrem než vzhled je ale uživatelská přívětivost ovládání. Ta je na tomto kávovaru dovedena téměř k dokonalosti – veškeré funkce se používají pomocí několika tlačítek umístěných viditelně na přední straně zařízení. O aktuálním stavu jednotlivých funkcí navíc informují přehledné LED indikační kontrolky.
Kávovar je osazen velmi silnou a účinnou pumpou produkující tlak 15 barů, díky kterému je horká voda protlačena kávou během několika okamžiků, což zabraňuje jejímu připálení. Potěší také přítomnost dvojice termostatů, pomocí kterých je samostatně řízena teplota vody na páru a teplota vody pro přípravu kávy samotné. Tato technologie zkracuje dobu přípravy a zbaví vás zbytečného prodlení.
Kávovar je vybaven bojlerem z nerezové oceli, který zajistí ideální teplotu připravované kávy a plné aroma. Rychlé nahřátí celého systému mají na starost dva samostatné termostaty pro regulaci teploty vody.
Připravte si oblíbený nápoj jediným stisknutím tlačítka nebo otočením knoflíku. V balení jsou sítka, která slouží pro přípravu jednoho nebo dvou šálků kávy. Díky tomu snadno připravíte 2 espressa současně bez ztráty chuti. Tlak 15 barů dokonce zajistí optimální extrakci kávy.
Vychutnejte si intenzivní aroma a krémovou chuť mléčných kávových specialit. Systém Cappuccina s nastavitelnou tryskou kombinuje páru, vzduch a mléko a vytvoří vám neodolatelně nadýchanou pěnu na každém šálku během pár sekund.
Kvalita ručně připraveného espressa závisí jak na mletí kávy, tak na správném upěchování. Zabudované pěchovadlo na kávu zajistí, že vše, co potřebujete k přípravě kávy, je vždy po ruce, díky čemuž si můžete vytoužený šálek vychutnat téměř okamžitě.
Výška odkapávacího tácku je nastavitelná. To umožní použití různě vysokých šálků. Optimální teplota kávy je garantována díky odkládací ploše pro nahřívání šálků. Objem nádržky na vodu je 1,4 l.
Všechny díly jsou snadno přístupné pro každodenní použití. Nádržku na vodu snadno vyjmete a naplníte. Díly se dají mýt i v myčce. S funkcí automatického vypnutí šetříte energií a pečujete o životní prostředí v případě, že zapomenete kávovar vypnout. Kávovar dokonce umožňuje vložení vodního filtru nebo Softballs pro změkčení vody.
Parametry
Kategorie: | Pákové kávovary |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Černá, Stříbrná |
Barva: | Černá |
Objem zásobníku na vodu: | 1,4 l |
Příkon: | 1050 W |
Tlak: | 15 bar |
Tryska na horkou vodu: | Ano |
Ukazatel množství vody: | Ano |
Zásobník na mléko: | Ne |
Výrobe: | DeLonghi |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.