Pákový kávovar Espresso ETA Storio 6181 90040 / 1350 W / 20 bar / 0,75 l / béžová

media 4338581
Loading...

pákový kávovar • tlak 20 bar • nastavení: síly kávy, množství vody • vhodný pro: mleté kávy • tryska na páru • ruční čištění • nahřívání šálků • zásobník na vodu 0,75 l • příkon 1350 W ...

Přečíst celý popis

Zvolte variantu

Detailní informace

Momentálně není skladem

Detailní popis produktu

Pákový kávovar Espresso ETA Storio 6181 90040 / 1350 W / 20 bar / 0,75 l / béžová

Mějte přípravu skvělé kávy ve své režii díky espressu ETA Storio 6181 90040 v elegantním retro designu. Disponuje maximálním příkonem 1350 W a topným systémem Thermoblock. Kompaktní rozměr pákového kávovaru dovoluje umístění i do malé kuchyně. ETA Storio je určený pro mletou kávu,která se vkládá do filtru s přetlakovými nerezovými sítky. Pomocí tlaku 20 barů je během okamžiku proměněna na výborné espresso, které potěší vaše smysly vůní i lahodnou chutí.

Připraví dva šálky současně

Součástí kávovaru je odnímatelná transparentní nádržka na vodu, poskytující objem 0,75 l. Nastavte si množství vody dle svých potřeb nebo zvolte rovnou přípravu dvou šálků najednou. Objem výsledného nápoje tak může být pro jeden šálek 25-60 ml a pro dva šálky 60-110 ml. K dispozici je také plocha pro nahřívání šálků a parní tryska pro tvorbu mléčné pěny. Bezpečný provoz zajištuje přetlaková a tepelná bezpečnostní pojistka. Úsporu energií přináší funkce automatického vypnutí po 25 minutách.

Vlastnosti

  • Díky slim designu je ideální do malých kuchyní
  • Vyjímatelná 0,75 l nádržka usnadňuje plnění vodou
  • Připraví 2 šálky současně
  • Nabízí volitelné nastavení množství vody
  • Plocha na horní straně nahřeje šálky
  • Parní tryska vytvoří mléčnou pěnu
  • Spotřebič je vybaven funkcí automatického vypnutí

Dokonalá káva přesně pro vás

ETA Storio disponuje vlastnostmi, které zaručí, že si na výsledném espressu vždy pochutnáte. Správnou teplotu zajišťuje topný systém Thermoblock špičkové kvality. Funkce ochlazení vodního systému přijde na řadu až budete chtít připravit kávu po použití parní trysky. Kávovar je vybaven plochou pro pohodlné nahřívání šálků. Kávě, kterou připravíte do teplého hrnku, umožníte lépe rozvinou její aroma i chuť. Individuálně lze nastavit objem kávy dle aktuální potřeby uživatele. Můžete také připravit jeden nebo rovnou dva šálky lahodného espressa.

Mléčné nápoje

Výslednou podobu espressa je možné tzv. prodloužit pomocí funkce horké vody nebo zjemnit mléčnou pěnou, kterou vytvoří parní tryska. Díky tomu si můžete kdykoliv dopřát lahodné cappuccino, café latte nebo latte macchiato.

Odnímatelná nádržka na vodu

V zadní části kávovaru Storio se nachází zásobník na vodu o objemu 0,75 l vyrobený z průhledného plastu pro snadný přehled o stavu vody. Nádržka je vyjímatelná pro snadnější doplňování vody.

Parametry

  • Pákový kávovar
  • Typ stolní
  • Tlak čerpadla 20 bar
  • Použití mleté kávy
  • Tryska na horkou vodu
  • Tryska na páru
  • Nahřívání šálků
  • Příprava dvou šálků najednou
  • Objem zásobníku na vodu 0,75 l
  • Příkon 1350 W
  • Odnímatelný zásobník vody
  • Barva béžová
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 17 x 30 x 42,5 cm
  • Hmotnost výrobku 3,6 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 37,5 x 36 x 20 cm
  • Hmotnost balení 4,3 kg

Parametry

Kategorie: Pákové kávovary
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Objem nádoby na vodu: 0,75 l
Příkon: 1350 W
Tlak čerpadla: 20 bar
Výrobce: ETA
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
media 4338581

Pákový kávovar Espresso ETA Storio 6181 90040 / 1350 W / 20 bar / 0,75 l / béžová

1 720 Kč